Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Registera Logga in

Godkänd Adamm | Ban överklagan [RoXx]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
7
Poäng
1
Trådskapare #1
Användarnamn: Adamm

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198818121259/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Tror de va, Bengan

Vad är din discord tagg? Adamm#0813

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Rdm på greenzone.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bettede mig riktigt dåligt på greenzone vid bilfirman kom ett gäng och började snacka med mig och sedan började dom ställa en del frågor så jag sa käften sen sa jag att jag skulle slå ena killen om dom ej drog så råkade slå en kille några gånger så bettede mig riktigt illa där så tror det är därför staffs valde att banna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Stod och snackade med ett gäng vid bilfirman och bara chillade sen blev jag lite lack för dom ställde frågor och stod som en ring runt mig som ett hinder typ så blev upprörd och skrek käften sen blev det en fight..

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var en helt rätt ban ofc bara jag som får skärpa mig bättre vid sådana situationer.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit banna för combatlogg när jag blev rånad av en grabb med kniv inne vid en gränd fick som en chock och combatloggade sen dess har de aldrig hänt mig igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vart lugn och frågat vad dom ville och bara vart trevlig så antar jag att allt hade gått bra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.