Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Nekad AddeAB Moderator Ansökan.

Meddelanden
76
Ratings
6 4
Poäng
8
Thread starter Förbjuden #1
Vad är ditt nuvarande spelnamn? Just nu heter jag AddeAB.

(Om du ändrat ditt spelnamn någon gång, eller om du hade/har ett annat konto som du brukade använda)
Vad är dina gamla spelnamn? XCMasterXC, AddeTheKing och nu heter jag AddeAB.

(Var ärlig om ditt namn i verkligheten)
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Adrian.

(Var ärlig om hur gammal du är)
Ålder? 12 år men fyller 13 alldeles snart. (20:e Juli)

(Om du inte har någon lämna denna blank)
Vilken rank har du just nu?

(Din tid i digital form som t.ex 13.00 eller 13:00)
När brukar du oftast vara inne på MultiPvP? Oftast när jag slutar men 13-18 Kanske eller skulle jag gissa på.

Har du någonsin blivit permanent eller temporärt bannad på servern? Det har jag. Med inte stolthet kan jag erkänna det! De flesta var fel-banns men några av dem var riktiga!

(Lämna den här blank om du inte har några tidigare erfarenheter)
Vad är dina tidigare erfarenheter som staff?
- Jag har hostat en server tidigare. Som b.l.a Philip320 (Owner) Hjälpt mig med!
- Det jag tror är att om man hostat en server är man väldig erfaren och kan mycket om commands eller plugins. Men jag fungerar oftast på commands och filer. T.ex config.yml.
- Som sagt, är kunnig på commands och filer.
- Är väldigt hjälpsam och snäll aka vänlig i chatten!

Hur många timmar kan du vara inne varje dag totalt? Genomsnitt varje vecka vill jag vara inne 2-5 timmar. Nu börjar sommarlovet och jag kommer fömodligen spela mycket då. Men jag vill också kunna röra mig ute och sånt! Så 5-8 timmar på Sommarlovet nu.

Vilken minecraft server spenderar du mest tid på? MultiPvP & xFun!

(Exempel: Philip320#9234)
Använder du discord och en fungerande mikrofon? Om ja, vad är ditt discord namn och discord tagg?
- Har en väldigt bra mikrofon. (enligt mig själv då)
- Jag heter Adde#7279 på discord.

(Detta är inte för syfte för underhållning, utan för syfte att t.e.x. spela in bevis för en ban du gjort)
Kan du spela in? Mm, det skulle jag kunna. Men om det då var en hacker så skulle jag inte tänka på att spela in i värsta kvaliten. Jag skulle tänk på 3 saker.
- Om det är dålig kvalite som t ex 320p eller 144p så skulle jag fått med en sak iallafall. Det är att man kan....
1. Se den som hackar eller abusar eller what ever satt man kan se hens Namn. (IGN NAMN)
2. Jag skulle vara diskret och inte säga att jag filmar för då skulle hen förmodligen stänga av hacksen.
3. Jag anklagar inte heller någon för ett brott den ej begått!

(Nämn minst 5 stycken)
Vad kan du om plugins och i så fall vilka? Essentials, EssentialsX (Förbättrad version av Essentials och gjord av Spigot) Vault, PermissionEx, GroupManager, WorldEdit, WorldGuard, BungeePortals, BuyCraft, LiteBans, MultiKitPvP och LennartBladhsPlugin.

Varför vill du bli staff på MultiPvP?
Jag har varit staff här tidigare. Jag har kanske inte varit den bästa. Jag lovar att om ni ger mig chansen så tänker jag ta chansen och ändra mitt beteende och hur jag är. Jag är en mycket snällare person än innan. Nu ska jag säga varför jag vill bli staff! Jag vill vara staff på MP för att jag har spelat på servern i många år och jag tycker om MultiPvP så mycket att jag vill typ gå till nästa steg liksom. Det är att kunna bli staff då! Jag har erfarenheterna till att kunna bli en bra staff. Jag har också alltid velat vara staff på servern sen jag började spela på servern och fick aldrig chansen. Jag var för ung då! D:. Nu har jag chansen och skulle uppskatta till 101% om jag blev staff igen här!
Jag tycker själv att Multipvp är en väldigt bra server och vill vara Mod igen. För jag kunde inte hantera min rank och inte var lämplig innan. Det erkänner jag men jag var väldigt nervös förut för att kunna göra något. Tror att det berodde på det!
Jag har varit staff på många minecraft sevrar b.l.a xFun och STyX Men de flesta av de serverna eller iallafall STyX är inte öppen nu! MultiPvP är den enda bra Svenska Minecraft Servern som finns och jag vill vara staff på MultiPvP för att jag har ett väldigt bra Band med Philip320 och Jag vill kuna ändra på mig och få en till chans som Mod! Vill för det första bli Kompis med Jammie/6gx. Han är väldigt snäll men vi har aldrig haft ett bra band men nu vill jag ändra på mig! Jag vill också bli Mod för att ni behöver mig. Jag kan förbättra servern och kommer se till satt den ligger 1:a på Svenska Serverar i! Det ska jag försöka med och kommer förmodligen lyckas med! :D. Men jag vill också kunna prata med Medlemmar som behöver hjälp i chatten. Eller om någon annan är taskig mot den. Det finns många saker jag skulle tänka på om jag blev Mod. Som om jag skulle banna en oskyldig (Som jag då gjorde en gång) då fick jag panik den gången när det var en fel-bann. Men jag fick bara en varning! Jag har lärt mig att man inte ska man inte få panik och tro att man kommer själv bli bannad. Man ska typ Ta det lungt och vänta in svar om det var en fel-bann eller inte. Jag skulle gjort vad som helst och allt för denna server för att bli en del i communityt eller då Moderator. Men om det blir en fel-bann då, då vill jag inte att folk ska säga: Det är killen som fel bannar. För det fick jag förra gången jag skulle istället gå och säga till alla att det var ett misstag. Alla gör misstag liksom och man lär sig av sina Misstag. Som exempelvis jag. Det finns mycket annat jag vill göra som Mod. Det jag vill göra är att typ bli vänn med folk och hosta events typ Anvil eller Keyall. Då blir man inte lika hatad och alla spelare gillar dig men viktiga är inte att alla ska älska dig det här hur servern fungerar som t ex Satt ingen skriver något taskigt för alla har ju rätt till att må bra, och satt alla trivs. Jag skulle aldrig ljuga för Staffs eller de som är högre än mig eller Medlemmarna. Det gör satt ingen tror på något av det du säger tillslut. Det är därför man inte ska ljuga som staff. Du kanske t o m blir demotad för att du ljuger. Jag ansöker just till MultiPvP för ingen server är bra och alla är tråkiga förutom denna! Jag gillar inte KitPvP eller Fac eller sånt! Därför ansöker jag för att typ kunna banna hackersl Jag ansöker för att hjälpa ägaren så mycket det går och satt alla får samma upplevelse. Jag tycker också att alla är lika mycket värda på servern! Så om någon kommer med typ den dyraste ranken är hen inte mer värd än en vanlig Spelare! Jag älskar att vara staff och vill bli det igen för då kan jag hjälpa spelare (som behöver hjälp) med saker. Typ om hen behöver hjälp med att göra en faction hjälper jag den personen. Eller om hen inte vet hur ett commando funkar som dem kanske inte kan eller vet hur den fungerar. Så det är nog därför jag ansöker igen.
Jag vill också be hemskt mycket om ursäkt för att jag ljugit anklagat min bror för saker som han inte gjort. 6gx Snälla kan vi bli vänner ;(. Och Philip320 också. Ni är sköna grabbar båda två! <3.

Hur många MultiPvP staff medlems ansökningar har du gjort tidigare?
- Jag vet inte exakt men.....
- 4-6 st, ksk.

När gjorde du din senaste ansökan på MultiPvP?
- Jag tror att jag gjorde den för ca 1 vecka sedan!

(Va ärlig)
Om någon säger att du är en dålig staff, hur reagerar du på detta?
- När jag var Mod var jag med i denna situation!
- Jag frågade den spelaren, Vad det var för sak jag gjorde fel! Jag blev inte arg för på min ansökan stod det t o m att jag inte blev arg. Jag behöll lungnet. Jag frågade spelaren vad det var och han svarade: Att jag var taskig och typ dryg! Jag sa hur ska jag bli snällare? Jag bjöd liksom in personen och tillslut blev vi vänner! Jag frågade alltså personen hur jag kunde förbättra/Vad skulle jag ändra på mig!

(Innan och nu)
Vad vet du om MultiPvP?
- 2015 - Svensk KitPvP Server skapad av: Philip320 Mannen myten legenden
- 2015-2016 - Den har väl legat 1:a i Sveriges bästa server!
- 2017 - Stängd?
- 2018-2019(Tills nu) - Faction server och KitPvP server.
Jag känner typ alla staff medlemmar för jag själv varit det! Det är en skit rolig server och trevlig server att hänga på! Bästa Del-Ägaren in the world Samt Ägare! Ja typ det!

(t.ex diagnoser som bl.a ADHD eller liknande)
Något annat vi borde veta? Jag har ingen diagnos men är vääldigt blyg människa! Jag ber också om ursäkt och förlåtelse Jammie och Philip för det dåliga jag gjort innan! :D Hoppas vi blir vänner någon dag, det gäller samma på alla staff medlemmar och spelare. :D <3

Meddelanden
55
Ratings
4
Poäng
8
Det är värt ett försök! Jag har lagt ned mycket mycket tid på denna!
Det enda du gör på din ansökan är att slicka Philips röv och säga att servern är jättebra och från vad jag har sett på din server är du inte bra på commands eller filer. Och att säga "filer" är ju så brett påstående. Det kan ju lite vad som helst. Du har inte ens kunnat lägga till plugin ordentligt när jag bad dig om det eftersom jag var byggare och jag behövde det. Alla får en chans, ja kanske två, tillochmed 3. Men 6 gånger! Skojar du, du måste sluta ansöka för det där tydligt att du inte har vad som krävs för att bli mod. Du beter dig drygt mot personer även om du låstas som om du inte gör det och du blir salty när du blir bannad för hacksen du använder. Ge upp och försök att hitta på något bättre och göra än att skriva ansökningar som blir nekade om och om igen.

Philip320

Ägare
Personalmedlem
Ägare
Meddelanden
2,708
Ratings
482 2 7
Poäng
83
Admin #9
Det enda du gör på din ansökan är att slicka Philips röv och säga att servern är jättebra och från vad jag har sett på din server är du inte bra på commands eller filer. Och att säga "filer" är ju så brett påstående. Det kan ju lite vad som helst. Du har inte ens kunnat lägga till plugin ordentligt när jag bad dig om det eftersom jag var byggare och jag behövde det. Alla får en chans, ja kanske två, tillochmed 3. Men 6 gånger! Skojar du, du måste sluta ansöka för det där tydligt att du inte har vad som krävs för att bli mod. Du beter dig drygt mot personer även om du låstas som om du inte gör det och du blir salty när du blir bannad för hacksen du använder. Ge upp och försök att hitta på något bättre och göra än att skriva ansökningar som blir nekade om och om igen.
Adde må vara mycket men han är iallafall inte en griefer. ;)

Meddelanden
55
Ratings
4
Poäng
8
Adde må vara mycket men han är iallafall inte en griefer. ;)
Tror du menar "Adde må INTE vara mycket."
Sen gillar ju han servern så det är klart att han vill bli mod men jag gillar inte MP längre och skulle inte griefa på en server som har en ägare som inte är ett jävla inavel ;) Att jag griefa på servern är skitsamma för ingen är inne på eran skitserver. Max 2 pers som är inne 3 minuter. Ni har dessutom backups så det är inte ens en big deal på eran skitiga KitPvP server.