Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd Airo | Ansökan till servervakt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
35
Poäng
6
Thread starter #1
Användarnamn: Airo

Vad är ditt namn i verkligheten? Airo :)

Hur gammal är du? 14

Vad heter du på discord? Air0#7846

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag spelar mellan 09:00 (på morgonen så fort jag vaknar) till 00:00 (Spelar minst 9-11h om det är ingen skola, men minst 4-6 timmar som minst spelar jag)

Varför ska just du bli servervakt? Jag tycker att ni ska välja just mig är pga jag är aktiv typ hela dagarna, Jag vill ändra på mig och göra servern enu bättre, Jag har bra tålamod, Jag är opartisk om två personer chafsar, jag lyssnar såklart på båda sidorna och kollar på bevisen som finns, Jag pratar med personen innan jag kickar den så pratar jag såklart med han/hon om felet hen har gjort och vad hen ska ändra på sig så dem inte gör samma misstag igen och hamnar i en sån situation för jag stjälv har blivit kickad flera gånger och gillar inte när dem direkt kickar utan att ge dem en chans att prata om hen har gjort fel och jag vill undvika att bli en sån servervakt så hen gör inte samma misstag igen, Därför vill jag/hoppas jag att ni väljer mig :), Vill förbättra servervakt teametallmänt, Och såklart så kmr jag försöka ta varenda samtal jag får/ försöka rätta till varenda misstag jag ser folk gör.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt pga jag har varit ganska stökig i servern/ har fått många flygbiljeter. Och jag vill ändra mina misstag och bli en servervakt.
Jag möter folk hela tiden som beter sig inte ex. som slåss på gz, slår mot bilar mm, Och jag skriver alltid en report när det händer men dem flesta gngrna svarar ingen då får killen som förstör rpn för många andra chansen att förstöra mer, Och jag har märkt enligt mig så på morgonen är det typ inga servervakter/staffs inne och då blir jag irriterad att hen ska kunna förstöra mer.
Som sakt vill att servern ska bli mer strikt/ bättre rp för dem som vill spelar seriöst i multistaden, Därför tycker jag att ni ska välja mig :)

Är du whitelistad på serven? Yes det är jag!

Har du varit bannad på serven förut? Ja, det har jag, ganska många gånger, och vill ändra på mig, försöker nu att inte få ban alls något mer, Och Därför vill jag hjälpa servern att bli så fri som möjlig från ex, folk som slås i gz och mer.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej såklart, alla andra serverar är dåliga.

Pontus

Admin
Personalmedlem
Admin
WL-Ansvarig
Meddelanden
766
Ratings
63 1
Poäng
28
Staff #2
Hejsan! Kul att du vill hjälpa till på servern genom att ansöka til servervakt, det som gör mig lite fundersam är alla dina bans. Som servervakt ska man nämligen inte vara bannad utan man ska banna andra som inte kan regler!

Känner du själv att du förbättrat dig och kan alla grundregler, serverregler osv.. ?

Pontus

Meddelanden
35
Poäng
6
Thread starter #3
Väntade på den där frågan.
Jag vet att jag har gjort många misstag och vill ändra mig och faktiskt har jag lärt mig mycket av misstagen jag har gjort och ångrar varända än,

Status
Ej öppet för ytterligare svar.