Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

allawi123 | Ansökan till staff

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Total voters
    0
  • Denna enkät kommer att stänga: .
Meddelanden
47
Poäng
6
Thread starter #1
Användarnamn: allawi123

Vad är ditt namn i verkligheten? Allawi

Vad heter du på discord? Venom1#0331

Ange ditt födelsedatum 3 Januari 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Mellan 09:00 till 04:00

Vad skulle du göra om du blir staff? Hjälpa folk i support och reports och har vilja bli staff länge eftersom har sett hur ni gör jobbet och skulle vilja också bli staff eftersom, ja kommer hjälpa folk väldigt ofta. Om jag blir staff kommer jag att ta varenda support/report. Och staffsen är jätte trevliga i den här servern så om ja blev staff skulle ja bli jätte glad eftersom jag vill jobba med staffsen.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? nej

Har du några tidigare erfarenheter? Nej

Vad kan du om skripts? Skripts är typ när de gör så allting fungerar t.ex trafikljusen. o resten av grejerna i staden

Varför vill du bli staff? För att vill hjälpa folk på support och report för att jag är inne så ofta då kan jag lätta er staff jätte mycket, och har alltid velat bli staff för att ja har spelat 500 timmar på server och vet hur saker o ting går. Jag vill bli staff fär att jag älskar att hjälpa folk. och jag kommer vara där o hjälpa varje person som har problem eller behöver hjälp❤❤

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Jag kör bara på multistaden såklart

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Ja, jag förstår

Senast ändrad: