Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd Alvin/Marcus Hassen | Ansökan till staff [Philip]

Stödjer du den sökande?

• Total voters
    5
  • Denna enkät kommer att stänga: .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Agnes

Mod
Personalmedlem
Mod
Jobb Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Meddelanden
117
Ratings
19
Poäng
18
Thread starter Staff #1
Användarnamn: Alvin/Marcus Hassen

Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad heter du på discord? Alvin#9124

Ange ditt födelsedatum 12 Maj 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela?
På servern-

Måndag - 15:40 till 22:30
Tisdag - 15:50 till 23:00
Onsdag - 15:30 till 23:00
Torsdag - 15:30 till 00:00
Fredag - 15:40 till 03:00
Lördag - 09:00 till 03:00
Söndag - 09:00 till 00:00

(På discord kommer jag nästan vara online 24/7)

Mellanrummen kan vara att plugga, käka eller träna osv, men dem lär inte vara jätte långa pauser.

Berätta om dig själv Mitt namn är Alvin och bor just nu i Stockholm. Mina intressen är Gaming, Rp, mat kompisar och bara ta det lungt. På fritiden brukar jag oftast vara och spela, vilket gör mig väldigt aktiv. Jag är en trevlig och glad person som älskar att hjälpa till i alla typer situationer. Jag vet att ni söker personer som har bra bemötande, kunnig i olika situationer och även opartiska i sina tankar, beslut osv och jag tycker att det passar perfekt för mig.

Jag älskar multistaden och det är därför jag vill just ansöka, för att jag vill hjälpa multistaden att växa och utvecklas.
(Jag har spelat RP på en seriös grad rätt så länge så jag har koll på ALLA regler som ni satt upp på forumet, discorden och servern.)

Jag har Rpat aktivt i ungefär snart 1 år och är kunnig.

För mig är bemötandet ett av dem viktigaste ämnena hos en bra staff, utan ett bra bemötande kommer du att tolkas som en respektlös, okunnig och oprofessionell person som inte förtjänar den rollen.

Men jag skulle säga att jag har ett riktigt bra bemötande, kunnig och i och med det tolkas man som en professionell person som vet exakt vad hen skall göra.

Vad skulle du göra om du blir staff? Om jag skulle bli Staff så skulle jag göra allt i min makt för att öka den positiva uppfattningen av multistaden, för att jag har sett dess framgång och jag känner att jag har mycket att ge till servern som skulle gynna den. Sen så skulle det vara så sjukt roligt att vara en del av ett sådant vackert och blommande Community och att få chansen att driva ett sådant framåt i utvecklingen.

Jag skulle försöka hjälpa så många som det går och skulle prioritera det istället för att Rp:a och jag skulle också ta lära av den kritik som jag får mot mig.

Jag skulle se till så att alla regler som finns på servern ska följas till minsta detalj, men också ge dem nya chanserna att förbättra sig och berätta vad dem gjorde för fel och hur dem kunde ha gjort det på ett sätt som inte bryter reglerna.

Jag skulle specca stora scenarion för att se till så att dem går rätt till.

En liten sammanfattning:
- Specca stora scenarion - Så att man kan se om något går fel.
- Vara aktiv i Discord, servern och forumet - Så dem som behöver hjälp kan få den hjälp så snabbt som möjligt.
- Se till så att alla följer reglerna - För att öka Rp nivån
- Hålla en god ton till ALLA - Vara trevlig för staffs är framsidan för servern och om en staff gör fel, påverkar det hela servern rykte.
- Vara opartisk vid mina bedömningar - För att allting ska gå rätt till / rättvist.
- Själv följa regler och ta lära av kritik - För att kunna utveckla sig i både sin Rp och staff arbete.
- Göra mitt bästa för att sprida vidare goda rykten om servern / Community - För att jag älskar detta community
- Göra mitt bästa för detta Community - ^^
- Offra min Rp tid för att andra ska få en bättre upplevelse - Som sagt, för att hjälpa folk snabbare när dem behöver det.

Situationer-

1-
Om vi säger att någon hoppade in i support för tillexempel, att någon pratade ooc ingame, kommer det första vara att jag frågar om hen som sitter i support har film / id osv. Jag kommer specca personen som bröt regeln för att se om hen fortsätter. Om hen gör det när jag speccar kommer jag att ge hen Bannlysning från servern.

2- Om vi säger att en person skriver en report när någon började skjuta på greenzone, så kommer jag att för det första att be personen hoppa in i support, fråga till exempel
- Vad hände?
- Vart hände det?
- Har du Id?
- Klipp eller bevis som stärker? (kan inte behövas, men kan vara bra att ha)
- Övrigt?

Sedan om det var ett scenario kommer jag att prata med andra parten och höra deras historia (vilket jag tycker att man ska göra vid alla support ärende) och ställa samma fråga. Efter det tar jag eller tillsammans med någon annan ett opartiskt beslut.

(Om det finns något som jag kan lära ut till dem som behöver hjälp gör jag självklart det, samma sak med frågor osv)
(ska alltid vara trevlig mot dem jag pratar med, även ifall dem är kaxiga, så ska man visa framfötterna och vara exemplarisk för servern)

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag har spelat på multistaden i cirka 5 månader och har bara positiva tankar/åsikter om det<3

Jag älskar denna server för att det finns jätte många unika saker på servern jämfört med alla andra server. Jag gillar att ni fixar tillexempel buggar snabbt och att det går snabbt att utveckla serven.<3

Vad är det som får dig att vilja bli staff på just Multistaden? Jag vill bli Staff på servern för att jag har haft extremt roligt och jag känner att jag vill ge tillbaka något som gynnar servern. Jag skulle också vilja va en del av multistadens community och dess utveckling. Att få hjälpa personer som behöver det, få hjälpa folk att få igång deras Rp intresse. Men också att få sprida multistaden så att detta fina och blommande community växer.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag skulle kunna bidra med att få bort dem personer som drar ner på Rp nivån på servern, se till så att alla regler följs i forumet, discorden och på servern. Ta support och reports, svara på eventuella frågor, lära ut hur man rp:ar till nykomlingar till staden, och göra i stort sätt allt för att utveckla detta fina Community som vi har idag till ett ännu större och ett ännu bättre.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har varit Staff på andra servar, men som jag har lämnat helt.

Hur goda kunskaper har du gällande staff-kommandon? Ja, jag kan alla kommandon som staffs behöver:

/tpm, så tp:ar du dig till din way point som du har satt på kartan
/bring id, så tp:ar du personen till dig.
/goto id, så tp:ar du dig till den personen du skrivit in ID
/dv radius, tar du bort fordonet inom dess radie
/sqlban id tid anledning, så bannar du en annan spelare
/kick id och anledning, så kickar du personen.
/sqlunban steamnamn, så unbannar du en annan spelare.
/spec id, så specar du den personen med det id du skrev in.
/skin id, så ger du den personen möjligheten att ändra sitt skin

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? ja, jag har väldigt lätt att lära mig av kritik och att anpassa mig efter andras åsikter och förändringar. Det skulle jag säga är en av mina starkaste egenskaper.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar bara på Multistaden, och har INGA planer på att sluta / byta.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej, förutom att jag vill ge mitt allt till detta Community.
Jag är beredd på att offra min Rp tid för att snabbare ska kunna hjälpa folk.
Har inga tidigare bans, kick, varningar eller p-ban

Kan nås 24/7 om ni har några frågor / funderingar

<3<3

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.