Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd Amed Pipar | Whitelist ansökning

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
3
Poäng
1
Thread starter #1
Användarnamn: Amed Pipar

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198222093224/

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus Johansson

Vad är ditt discord namn? BeniM#2338

Vad är ditt födelsedatum? 11 November 2004

Berätta om din karaktär. Han heter Amed Pipar, han är 25 år gammal och kommer från irak från början men flyttade som liten och har lärt sig svenska väldigt bra men lite brytning har han. Han gillar bilar väldigt mycket och han vill börja jobba med något som har med bilar och göra så han får göra något som han verkligen vill göra. Han är mycket trevlig mot alla och en snäll kille.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag känner att jag både kan och vill bidra till servern genom att jobba. Är inne ofta och kan då hjälpa folk när dom behöver hjälp. Och eftersom jag är inne så ofta så kommer jag kunna reporta folk som är oseriösa och bara förstör på servern och även om jag skulle hitta någon bugg så reportar jag det också.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?

Hur många timmar har du på FiveM? 40 timmar.

Hur hittade du Multistaden? Jag kollade runt på olika fivem serverar för jag tyckte det såg roligt ut så hittade jag den här och märkte att den var mest seriös och bra av dom jag hade tittat på.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Jag blev bannad en gång här i 4 dagar men det var en felaktig bann och gjorde då en bananklagan och blev godkänd:)

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej ingen annan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.