Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Obesvarad pågrund av inaktivitet Ansökan till mod

Meddelanden
11
Poäng
1
Thread starter #1
Vad är ditt nuvarande spelnamn?
xItzSlicedx

(Om du ändrat ditt spelnamn någon gång, eller om du hade/har ett annat konto som du brukade använda)
Vad är dina gamla spelnamn?
xSlicedx

(Var ärlig om ditt namn i verkligheten)
Vad är ditt namn i verkligheten?
Adam

(Var ärlig om hur gammal du är)
Ålder?
13

(Om du inte har någon lämna denna blank)
Vilken rank har du just nu?

(Din tid i digital form som t.ex 13.00 eller 13:00)
När brukar du oftast vara inne på MultiPvP?
16-17

Har du någonsin blivit permanent eller temporärt bannad på servern?
Nej

(Lämna den här blank om du inte har några tidigare erfarenheter)
Vad är dina tidigare erfarenheter som staff?
Jag har varit mod och admin på många servrar och jag hade en ganska stor gammal server fast pallade inte betala för premium sen så la ner den, jag har lärt mig ganska mycket från andra servrar och nu kan jag rätt många plugins, jag brukar få staff på servrar där jag ansöker på grund av att jag kan mycket plugins och jag har ganska stor erfarenhet av att taa hand om consolen eftersom att utom på min server så har jag fått tillgång till consolen på andra servrar så jag har använt consol ganska mycket också.

Hur många timmar kan du vara inne varje dag totalt?
1-2 timmar

Vilken minecraft server spenderar du mest tid på?
multipvp

(Exempel: Philip320#9234)
Använder du discord och en fungerande mikrofon? Om ja, vad är ditt discord namn och discord tagg?
Ja, namn Shadow och tagg #7280

(Detta är inte för syfte för underhållning, utan för syfte att t.e.x. spela in bevis för en ban du gjort)
Kan du spela in?
Nej inte på dator

(Nämn minst 5 stycken)
Vad kan du om plugins och i så fall vilka?
Jag har ju haft egen server och varit admin med tillgång till consolen och så har jag tagit hand om plugins för några servrar så kan ganska mycket.
några plugins är essentials, warpportals, worldguard, worldedit, groupmanager, permissions och mcjukebox

Varför vill du bli staff på MultiPvP?
Jag gillar att hjälpa till på servrar och det är väldigt kul att se servrar utvecklas.
Det är också kul när man hjälper folk och gör dem glada, det är i stort därför jag vill bli mod.
Jag gillar också multipvps staff och spelarna som är inne på den och det är väldigt roligt att spela med dem trevliga personerna på servern.
Jag vill bli staff eftersom att då kan man hindra att folk förstör för servern och hindra spam.
Staff vill jag också bli eftersom att det är väldigt kul att kunna hjälpa till på en redan bra server.
Jag tycker också att jag är bra på att ta hand om chatten och att hindra spelare från att hacka.

Hur många MultiPvP staff medlems ansökningar har du gjort tidigare?
0

När gjorde du din senaste ansökan på MultiPvP?

Vad gör du om någon säger att du är en dålig mod?

Jag säger att det var tråkigt att höra att hen tycker så och att jag ska försöka göra bättre och göra så att han blir nöjd.
Jag tar inte illa upp av att någon kritiserar mig eftersom att det är det man lär sig av och därför tycker jag det är bara bra om någon säger till om de tycker att jag gör någonting fel.

(Innan och nu)
Vad vet du om MultiPvP?
Jag vet att det var en ganska stor server som sen lades ner och sen vet jag inte mer ända tills nu då och nu vet jag att den är ganska bra.

(t.ex diagnoser som bl.a ADHD eller liknande)
Något annat vi borde veta?
Nej, inga diagnoser

Senast ändrad:
Meddelanden
64
Ratings
11 1 3
Poäng
8
Jag tycker du ska utveckla frågorna "Vad gör du om någon säger att du är en dålig mod?" "Varför vill du bli staff på MultiPvP?" och "Vad är dina tidigare erfarenheter som staff?"

Göteborgarn

Aktiv Medlem
Meddelanden
277
Ratings
45 5
Poäng
28
Hej Adam!
Jag har läst din ansökning och tycker att du ska utveckla ditt svar på varför du vill bli staff på MultiPvP. För att vi vill veta bl.a dina egenskaper så att vi kan sätta in just dig i rätt position och arbete/projekt.

Meddelanden
11
Poäng
1
Thread starter #7
Hej Adam!
Jag har läst din ansökning och tycker att du ska utveckla ditt svar på varför du vill bli staff på MultiPvP. För att vi vill veta bl.a dina egenskaper så att vi kan sätta in just dig i rätt position och arbete/projekt.
Jag har försökt att utveckla det mer nu :D.

Göteborgarn

Aktiv Medlem
Meddelanden
277
Ratings
45 5
Poäng
28
Hej Adam!
Jag har läst din uppdaterade ansökning och detta är tillräckligt om du frågar mig, inväntar ett beslut från Philip :Orgingal:

Uzaduz

Fd. Delägare
Meddelanden
16
Ratings
6
Poäng
3
Väldigt bra, efter det jag sett så beter du dig väldigt bra på servern och ansökan ser bra ut.