Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd Ansökan till Moderator/Helper på MultiPvP

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
8
Ratings
2
Poäng
3
Thread starter #1
______
Vad är ditt nuvarande spelnamn?
Wilmzor

(Om du ändrat ditt spelnamn någon gång, eller om du hade/har ett annat konto som du brukade använda)
Vad är dina gamla spelnamn?
Wilmzor,Dusty,Willewalle8 det är dom jag kommer ihåg.

(Var ärlig om ditt namn i verkligheten)
Vad är ditt namn i verkligheten?
Wilmer.

(Var ärlig om hur gammal du är)
Ålder?
14 år gammal snart 15 ( född 2005 28 april )

(Om du inte har någon lämna denna blank)
Vilken rank har du just nu?

(Din tid i digital form som t.ex 13.00 eller 13:00)
När brukar du oftast vara inne på MultiPvP?
Slutar oftast skolan vid 15:00-16:00 så mest på kvällen har även hockey träning och skolan. men på helger kan jag vara inne på förmiddagen och eftermiddagen om jag inte har träning/match.

Har du någonsin blivit permanent eller temporärt bannad på servern?
Inte vad jag kommer ihåg men gissar att någon gång i historien har det förekommit att jag har blivit temporärt bannad.

(Lämna den här blank om du inte har några tidigare erfarenheter)
Vad är dina tidigare erfarenheter som staff?
Har en ganska lång historia som staff eftersom i nästan i början när jag spelade minecraft hittade jag multiplayer communitys som jag spelade på och sedan ansökte till staff. Har även ägt många egna servrar genom åren som både har varit framgångsrika men även väldigt dåliga. Skulle säga att jag har bra erfarenhet även som helper/moderator och kan agera i situationer som en moderator ska göra som tex lösa konflikter eller spana efter hackers. Vet även vad som krävs för att tex skriva en bra ansökan eller imponera på Admins/ägare genom att göra en bra ansökan som man lägger ner mycket tid på och hjälper till på serven så mycket man kan och lite till.

Hur många timmar kan du vara inne varje dag totalt?
Skulle gissa på kanske 2-3 timmar per dag men det varierar pga skolan och hockeyn.

Vilken minecraft server spenderar du mest tid på?
Har inte spelat minecraft på ett tag nu men nu är jag tillbaka och är redo för att gå ut i minecrafts världar och ha roligt igen. om jag kommer in som staff blir det här nog den serven jag spenderar mestadels av min tid på eftersom jag spelar inpricip bara på 1.8. servers.

(Exempel: Philip320#9234)
Använder du discord och en fungerande mikrofon? Om ja, vad är ditt discord namn och discord tagg?
Mitt headset är för nuvarande sönder men satsar på att köpa ett nytt inom kort men har ett par hörlurar med si så där bra microfon men den fungerar iallafall.
Wilmzor#8688

(Detta är inte för syfte för underhållning, utan för syfte att t.e.x. spela in bevis för en ban du gjort)
Kan du spela in?
Kan absolut fixa ett inspelnings program utan problem. Gillar även att spela in videos men det är extra roligt om det är för ett bra syfte, och min roll som moderator kommer jag fokusera på att hålla serven så rolig som möjligt och fri från hackers.

(Nämn minst 5 stycken)
Vad kan du om plugins och i så fall vilka?
Essentials,Worldedit,Worldguard,PermissionsEx,Vualt,Liteban,groupmanager,Viaversion.
Kan många fler men då blir listan lång, Skrev några som är grundläggande för en server.

Varför vill du bli staff på MultiPvP?
För jag känner att minecraft är ett roligt spel och jag vill gärna utveckla min erfarenhet som personal på servrar och därför valde jag denna, mest för det verkar vara en trevlig server med många medlemmar som är lojala men även för serven är på 1.8 och det är den roligaste versionen tycker jag! Vill även bli staff på multipvp för jag gillar att agera som moderator och hjälpa till att hålla serven rolig och fri från hackers och regelbrytare. Som moderator ska jag hålla serven rolig och en trevlig miljö för alla spelare. Tycker och har alltid tyckt att det är roligt att hjälpa servrar som moderator men har för mestadels agerat som admin eller högre alltså den som är mer serverdrift så det kommer bli kul om jag bli godkänd att få testa på mer som moderator och bygga på mer erfarenheter inför framtiden och nutiden.

Hur många MultiPvP staff medlems ansökningar har du gjort tidigare?
Kanske 3-4 är osäker.

När gjorde du din senaste ansökan på MultiPvP?
Förre året någon gång ( 2019 )

(Va ärlig)
Om någon säger att du är en dålig staff, hur reagerar du på detta?
Jag skulle först och främst skriva i en privat chatt med personen som har skrivit detta och fråga varför personen tycker och tänker så sedan skulle jag fråga hur jag kan förbättra mig och hur vi ska göra så situationen bra så alla blir nöjda alltså jag vill få fram konstruktiv kritik som kan hjälpa mig att bli en bättre staff och utvecklas som moderator på Multipvp. Om det personen skrev var felaktig information eller något som bara slösade min tid skulle jag ifrågasätta varför personen slösar min tid och varför personen skriver falsk information i mot mig som egentligen inte har gjort något sedan skulle jag försöka lösa problemet om det inte funkar skulle jag kontakta en högre staff personal som hjälp för att kompletera problemet och lösa det.
(Innan och nu)
Vad vet du om MultiPvP?
Innan ser jag multipvp som ett stort community som tar svenska servrar med storm och tar över topplistan, många spelare och roliga gamemodes. jag kommer ihåg kitpvp men även factions och några andra gamemodes. Nu ser jag Multipvp som en stor server som ska göra come back en stor comeback så sina gamla och nya spelare får ännu roligare än vad de haft tidigare. just nu har jag ingen aning om vilka gamemodes det ska vara men hoppas på Factions , Kitpvp och något mer populärt och roligt gamemode.

(t.ex diagnoser som bl.a ADHD eller liknande)
Något annat vi borde veta?
Har nog inget mer att tillägga, har inga sjukdomar.

Meddelanden
8
Ratings
2
Poäng
3
Thread starter #6
Tack allihopa! Ska bli extremt kul att börja spela minecraft igen! särskilt nu när jag bilvit godkänd som moderator! :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.