Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Inaktiv Ansökan till staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
1
Poäng
1
Thread starter #1
Vad är ditt nuvarande spelnamn?
Jag heter nu ULBRITA

Vad är dina gamla spelnamn?
ULBRITA och _STAMSITE_

Vad är ditt namn i verkligheten?
Melvin.

Ålder?
Jag är 12 år men innom snar framtid så kommer jag bli 13 år.

Vilken rank har du just nu?
Jag har Builder nu.

När brukar du oftast vara inne på MultiPvP?
När jag har tid och när jag inte har något att göra typ! Jag brukar vara oftast inne vid 15:00 tiden

Har du någonsin blivit permanent eller temporärt bannad på servern?
Nej.

Vad är dina tidigare erfarenheter som staff?
Jag har haft en egen server och då har jag lärt mig en hel del Plugins och massa andra saker.
Hur många timmar kan du vara inne varje dag totalt?
måndagar Runt 1-4 timmar
tisdagar Runt 1-3 timmar (Anledning, tränar)
onsdagar Runt 1-4 timmar
torsdag Runt 1-3 timmar (Anledning, tränar)
fredagar Runt 1-5 timmar
lördag Runt 1-6 timmar
söndag Runt 1-6 timmar

Vilken minecraft server spenderar du mest tid på?
Jag spenderar mäst på eran just nu för tiden men förut spelade jag en masser på MinexNetwork men den är dålig för att dom har ändrat sin server till Engelsk....

Använder du discord och en fungerande mikrofon? Om ja, vad är ditt discord namn och discord tagg?
Jag använder discord och en fungerande mikrofon! ULBRITA#2056

Kan du spela in?
Jag kan spela in med OBS Studio och med Streamlabs OBS

Vad kan du om plugins och i så fall vilka?
Jag kan om Essentials, EssentialsChat, Worldedit, worldguard, multiverse-core, multiverse-portals, multiverse-netherportals, Hologram, Hologram Displays, CMI, CrazyCrates, PermissionEx, EssentialsX, Buycraft, Clearlag, Citzens, CitzensCMD, Votefier, McMMO, Towny, DiscordSRV, EssentialsSpawn, ChestShop, Vault, WorldBorder, Factions, ClearLag, Skript! Om ni bara rabblar upp en hel del plugins så kommer jag kunna en MASSER av det.

Varför vill du bli staff på MultiPvP?
Jag vill hjälpa till med att fixa saker och bygga olika saker! Jag bannar folk som hackar och mutear folk som spammar eller säger fula saker. Jag vill hjälpa er med Plugins och Skript så att servern kommer bli jätte bra, Jag tycker det är roligt att arbeta med servers och skulle vart jätte roligt att få vara Admin med er <3

Hur många MultiPvP staff medlems ansökningar har du gjort tidigare?
0 gånger

När gjorde du din senaste ansökan på MultiPvP?
Aldrig.

Om någon säger att du är en dålig staff, hur reagerar du på detta?
Jag säger den "Varför tycker du att jag är dålig som staff och hur kan jag utväckla mig så jag blir bättre?" Då tror jag att det kommer bli lite bättre! :D

Vad vet du om MultiPvP?
Att det är en KitPvP server och Factions, det har dock inte öppnat änn och jag vet inte när det ska öppna.

Något annat vi borde veta:
Jag tror nog inte det, bara att jag försöker sattsa på Admin eller något liknande. Jag är också väldigt bra på skript! Jag kan göra /apply /discord och en hel del andra saker med Skript.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.