Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd APELSINEN!!! | Ban överklagan [Abdi]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
203
Ratings
15 1
Poäng
18
Thread starter #1
Användarnamn: APELSINEN!!!

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198394964610/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ALEX APELSINBOY

Vad är din discord tagg? APELSINEN!!!#4039

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? grov Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Powergamade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en ''kompis'' åkte i en bil och han körde sen körde han up på terräng elr hur det stavas haha sne så tror jag att jag checkade dcn och forumet minns inte men iaf när jag satt i support sa de att bilen hade flygit vilekt jag missade isf och jag undrade också vrf den andra la sig ne rmen det var ju drf. Men när han körde upp på terräng så sa jag till han, vad gör du? du får inte köra här! (vi satt i en bugatti) Sen tog jag buggatin för jag skulle åka till stället då åkte jag på tärringen 2 meter för det fanns inget annat ställe att åka på så jag åkte upp för en 2 meter backe så jag kom till en liten terräng väg men det var meningen att det ska lixom vara en väg där man får köra tror jag. Så körde runt lite där och försökte komma ner utan att köra på terrängen lixom... Aa sen blev jag iaf bannad och då satte jag mig i support och pratade och ja haha...

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var mitt fel jag skulle inte satt mig i bilen alls jag skulle gått eller ringt taxi elr ngt typ kanske en kompis.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. några felaktiga nån p ban för jag slog på en ruta nån p ban för jag trängdes i en kö och sen några till men jag har nt riktigt 10+ utan jag har nog 10 elr 11 vilket är mycket ändå haha men jag vill jätte gärna spela och jag har tagit stor lärdom av alla även denna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? fråga 8

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.