Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Dubbelpost Attle nassar | Ban överklagan [Eprox]

Meddelanden
14
Poäng
1
Thread starter #1
Användarnamn: Attle nassar

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198757978063/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Niko

Vad är din discord tagg? Sullevan69 #2548

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? de discorden

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? nu spelar de ingen roll eftersom jag blivit godkänd 3 gånger men inte unbannad...

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Spelar ingen roll

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Spelar ingen roll

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inga discord bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vill bara säga att mina överklag posts har blivit godkända 2 ggr men e fortfarande bannad

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ska inte behöva skriva denhär eftersom jag redan ska vara unbannad...

Har du läst våra regler? Ja

Meddelanden
14
Poäng
1
Thread starter #6
Asså va e det här för skit nu kom samma ban tbx och de står att jag e bannad för 3 varningar i discord... e ju inte ens med. Vad e det här för system. Hade gärna snackat med någon admin eller något på disc hela skiten e ju skum.