Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd bananslakt | Ban överklagan [Eprox]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
39
Ratings
5
Poäng
8
Thread starter #1
Användarnamn: bananslakt

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198229130432/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: BANANSLAKT #SKUMBANAN

Vad är din discord tagg? BANANSLAKT#8173

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag gjorde helt fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. shottaz hus blev genomsökt av polisen och så åker shottaz ditt då kommer jag ditt med helikopter och jag kör över gäng huset och polisen skött mot oss med automatvapen och jag drar ifrån platsen med helikoptern och så blir jag bannad för powergaming

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var det inte

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde ha landat helikoptern och kört lite sämre t.ex. typ som att tappa kontrollen över helikoptern.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja såklart

Har du läst våra regler? Ja

Eprox

Admin
Personalmedlem
Admin
Jobb Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Huvudansvarig Whitelist
Meddelanden
787
Ratings
57 4
Poäng
28
Admin #2
Din banöverklagan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv.

Hoppas du förstår vad du gjorde fel och istället har lärt dig något utav din ban

Status
Ej öppet för ytterligare svar.