Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd BEETLE JUICE | Ban överklagan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
23
Ratings
1
Poäng
1
Thread starter #1
Användarnamn: BEETLE JUICE

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198028139830/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Slaktarn

Vad är din discord tagg? Slaktarn#8274

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? sunt förnuft, copbait.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen aning helt ärligt gjorde jag inget fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var påväg från toget till klädbutik och skulle byta kläder, och körde lagligt , det var även en vanlig civilbil någon slags suv och inte volvo. Så det ända jag gjorde var att jag körde rakt fram helt lagligt och svängde av till klädbutiken medans den andra snubben med en vanlig bil svängde åt andra hållet och helt plötsligt visade de säg att han var polis eftersom jag blev bannad för COPBAITING. Fattar inte heller vad de menar med suntförnuft när jag körde helt lagligt och bra!!!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. måna tankar om detta är ju att inget av dessa grejer stämmer jag följde efter en vanlig bil i några sekunder och tydligen var det en civil polis som jag inte ens visste om men man ska ju fof kunna följa efter en civil polis utan att detta ska ske!

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Alla förutom en har varit felaktiga då jag blev rdmad vid gz och då slog tillbak men lärde mig efter det att man bara ska reporta vid sådana händleser

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte eftersom jag bara var bakom han i några sekunder

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag ska hålla extra koll på vilka jag följer efter?

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.