Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd BennyB | Ansökan till staff [Pihlip]

Stödjer du den sökande?

• Total voters
    3
  • Denna enkät kommer att stänga: .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BennyB

Mod
Personalmedlem
Mod
Meddelanden
93
Ratings
10 1
Poäng
8
Thread starter Staff #1
Användarnamn: BennyB

Vad är ditt namn i verkligheten? Ernesto Aleman

Vad heter du på discord? [SV] [9-31-90] Bennyb#6156

Ange ditt födelsedatum 27 Augusti 1994

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag: 18.30-01:00
Tisdag: 18.30-01:00
Onsdag:18.30-01:00
Torsdag:13:00-02:00
Fredag: hela dagen om behövs
Lördag: Hela dagen om det behövs
Söndag: Hela dagen om det behövs

Vad skulle du göra om du blir staff? Om jag skulle bli staff, så skulle jag helst vilja vara med teamet som utvecklar servern, låt oss säga script och föra server framåt i teknik utvecklingen, sen absolut skulle jag hjälpa spelare/vara ingame och hjälpa men mitt intresse ligger mest att vara en delaktig staff med att se till att multistaden blir mer utvecklad i tekniken,
Jag tror då också att jag hade lagt mycket fokus ingame för jag ser mycket som händer ingame sen hade jag blivit en grym staff medlem kollega

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag skulle se till att folk följer våra regler, samt uppvisar respekt och bra bemötande, jag hade hjälpt till ingame ( mest) och i discord, men allra mest skulle jag vilja hjälpa multistaden med tekniken,
Låt oss säga så här, ny Inventory system ny telefon system, texturer, Mera jobb till multi se till att vi kan införa mäklar jobb.
Jag har många idéer och jag tror som staff medlem kommer höras mer och kunna få saker och ting testade, då jag ser att multi är rätt avancerat stad men skulle kunna bli mer avancerad bara man få en liten knuff mot rätt riktning.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Yes, har varit ägare och haft en hel del serverar då jag har testat olika scripts på den. Dock ingen seriös/känd server bara min egen dev/localhost server.

Har du några tidigare erfarenheter? Yes som jag nämnde tidigare så har jag haft servrar själv och har lekt testat och fixat olika scripts för att kunna se vilket som funkar /inte funkar
Dock är jag lite ring rostig men håller på få liv i fingrarna igen.
Jag har erfarenhet inom servervakt är det mesta som sträcker sig med mig på multistaden.

Vad kan du om skripts? Kan rätt mycket om scripts, då jag hade egna server då och testade typ dagligen olika scripts så som jobb scripts,bilar,kläder,hus, Inventory och mobiltelefon
Dock lite ring rostig men försöker få liv i fingrarna
Men försöker alltid hitta lättaste vägen med script, finns många klara scripts där ute man måste bara veta vart man ska kolla.

Varför vill du bli staff? Jag skulle bli staff mest för att kunna utveckla servern framåt i teknik mesigt, jag vill inte vara 3d designer men jag vill vara med och utveckla tekniken så som scripts, nya Inventory system telefon system, nya tjänste fordon uppdaterade fungerade blåljus, helikoptrar, mäklar jobb advokat jobb, göra om polis stationen texture samt sjukhusets texture, få igång saker till multistaden så folk kommer säga shit det här är fan den bästa servern, vill vara med i teamet när folk säger så.
Absolut kommer jag hjälpa i discord också
Men skulle helst vilja hjälpa ingame då jag sett mycket som händer ingame bilar som står höger och vänster, skulle vilja hjälpa med att ta bort bilar som är fast buggade samt hålla gatorna rena, samt att se till att folk följer reglerna.
Jag är en person som vill ge alla en chans och kunna förbättra sig. Så mitt prio är inte att banna människor helst undviker jag banna människors och ger dom en varning samt en lite spark i baken så dom förstår allvarliga vad dom har gjort.
Sen kommer jag inte utnyttja att vara staff medlem, är servervakt nu ibland glömmer jag bort att jag är det, då i första hand försöker jag lösa allt ingame går det inte går jag till högre medlem och om det är något jätte allvarligt kolla id/ Steam och sen kicka och ge report till högre rankade.
Korruption är inget jag gillar och ser jätte illa på korruption.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Spelar bara på multistaden.

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Yes för det blir tekniskt sett korruption.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.