Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Nekad BIGGBASTA | Ansökan till servervakt[wille03]

BIGGBASTA

Aktiv Medlem
Meddelanden
247
Ratings
20
Poäng
18
Thread starter #1
Användarnamn: BIGGBASTA

Vad är ditt namn i verkligheten? Mikel

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juli 2004

Vad heter du på discord? {Narcos}BIGGBASTA#7529

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag spelar mellan 15 00 till ungefär 23 00 på helger kan jag spela ännu mer så fort jag kommer hem från skolan så spelar jag typ till kl 23 00

Varför ska just du bli servervakt? Jag tycker jag ska bli servervakt för att jag ser folk som bryter mot reglerna hela tiden tex på kvällarna när det är väldigt många inne på servern så är det folk som tex snor bilar på grönt gräss slåss och allt annat möjligt. Jag är också väldigt aktiv både på forumet och servern så jag tror att jag hade kunnat stoppa väldigt många spelare som bryter mot reglerna på en dag för att jag spelar väldigt många timmar. om jag nu blir servervakt så ska jag försöka stoppa folk som bryter mot reglerna. staffs brukar ju vara väldigt upptagna med deras arbete så jag kan hjälpa till med att ta hand om små saker så att staff inte behöver oroa sig om små saker som tex händer på bilfirmornna och andra green zones. samt att jag ska försöka göra multistaden till en ännu bättre rp miljö jag kan också reglerna väldigt bra och vet hur man ska hantera situationer där andra spelare har gjort fel.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt så att jag kan hjälpa till med att kicka människor som bryter mot serverns regler för det häder väldigt ofta att man ser att folk tex slåss på green zone och då kan jag kicka dem. samt ska jag se till att alla ska ha en hög rp nivå tex om jag ser någon krocka så ska jag se till att personen rpar bra på det annars så kickar jag dem. Samt att jag såklart själv ska bidra med hög och bra nivå sv rp. jag vill också underlätta för staff genom att kicka folk som gör fel så slipper dem gå på saker som är så små för att jag vet att staff alltid har fult up med att gå på reports och ta hand om support och sånt. så därför ska jag försöka underlätta för dem genom att hjälpa dem med små saker. jag spelar på servern så pass mycket så varför inte hjälpa till lite också med att tex kika folk innan det eskalerar till något mycket värre. så jag ska försöka hjälpa till så mycket som möjligt med min servervakt roll om jag nu blir det.

Är du whitelistad på serven? Yes det är jag

Har du varit bannad på serven förut? Ja men jag tar lärdom av alla mina banns jag har fått.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej det är multistaden som gäller

Senast ändrad:

wille03

Head-Mod
Personalmedlem
Head-Mod
Jobb Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Meddelanden
62
Ratings
1
Poäng
8
Staff #12
Nekad! Då du har 15+ bans och det känns inte som att du lär dig av dina bans själv så när du kan bevisa för oss att du kan reglerna och att du kan förhålla dig till dom så är du välkommen att söka på nytt