Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Nekad BIGGBASTA | Ban överklagan [swiipe]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
80
Ratings
6
Poäng
8
Thread starter #1
Användarnamn: BIGGBASTA

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199046933895/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: HUNDENV5

Vad är din discord tagg? BIGGBASTA#7529

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Combat logg lämnar staff ärende.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag blev jagad av en mc gängmedlem som jag tyckte gjorde ett orättvist rån på mig för han skjöt mig när jag lyssnade på hans order och allt. då hoppade jag på min hoj och stack därifrån och combat loggade. sen kom jag in i servern igen och en gud tpa mig sen combat loggade jag igen för jag var rädd att jag skulle bli bannad för jag har varit i scenarion förut med gängmedlemar som bara lyssnar på dem och inte mig det var därför jag lämnade staff ärendet. vilket var extremt dumt och jag borde verkligen inte gjort det. ber om ursäkt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev jagad av en mc gängmedlem som jag tyckte gjorde ett orättvist rån på mig för han skjöt mig när jag lyssnade på hans order och allt. då hoppade jag på min hoj och stack därifrån och combat loggade. sen kom jag in i servern igen och en gud tpa mig sen combat loggade jag igen för jag var rädd att jag skulle bli bannad för jag har varit i scenarion förut med gängmedlemar som bara lyssnar på dem och inte mig det var därför jag lämnade staff ärendet. vilket var extremt dumt och jag borde verkligen inte gjort det. ber om ursäkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel men han som rånade mig gjorde också fel men jag gjorde dem störe misstagen att combat logga och lämna staff ärenede. jag var bara rädd att guden skulle ta gängmedlemens sida. men jag borde fortfarande vekligen inte gjort det jag gjorde. och om jag nu är blacklistad som det inte står när jag försöker komma in på borde jag inte vara det för jag har för mig att man inte kan bli blacklistad för det men jag kan ha fel nu.

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad tidigare på servern när tex jag var ny och tog bilar grönt gräss men jag lär mig av varenda misstag jag gör på servern och gör inte om dem. några av bannsen har ochså varit felaktiga banns.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde istället för att combat logga kalla gud på killen som rånade mig för han gjorde fel först men jag tänkte inte så långt så jag valde att combat logga istället och undvika gud ärende vilket är extremt dumt av mig och jag ber om ursäkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag har varit bannad i 2 dagar nu och det känns så himla tråkigt att vara bannad från servern. jag har lärt mig att aldrig mer combat logga och lämna staff ärende nu i efterhand har jag pratat med staffen som bannade mig och han verkar vara en snäll kille så jag tror inte han hade tagit gängmedlemens sida. har också lärt mig att inte döma staffs innan jag har pratat med dem. saknar servern sjukt mycket och jag hoppas vekligen ni förstår att jag ångrar det jag gjort och kommer aldrig göra om det.

Har du läst våra regler? Ja

Meddelanden
80
Ratings
6
Poäng
8
Thread starter #2
han som rånade mig kom undan utan några straff när det var han som började gjöra fel. så jag tycker verkligen inte jag fötjänar blacklist. jag vet att jag gjorde mycket fel med men jag lämnade staff ärendet för han skulle bara lyssna på gängmedlem som har hänt mig innan. hoppas att ni förstår vad som hänt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.