Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

blomman | Ansökan till staff

Stödjer du den sökande?

• Total voters
    6
  • Denna enkät kommer att stänga: .
Meddelanden
54
Ratings
4
Poäng
8
Thread starter #1
Användarnamn: blomman

Vad är ditt namn i verkligheten? hannes

Vad heter du på discord? blomman#5013

Ange ditt födelsedatum 28 Juni 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? måndag 17-22

tisdag 19-22

onsdag 18-22

torsdag 18-22.30

fredag 16-03

lördag 9-03-04

söndag12-22.30

dessa tider kommer variera efter som att jag har mycket prov och läxor sen så kanske jag är och träffar släktingar tillexempel. men sen så när jag har stäng spelet så kommer jag kolla på forumet ungefär till 11

Berätta om dig själv jag är en kille på 14 år som älskar att vara på forumet och spela på multistaden på min fritid så cyklar jag mantiunbike och vara med kompisar och som sagt vara på forumet och spela jag är en seriös rp spelare och har mycket tålamod och är väldigt trevlig. och när jag inte spelar så sitter jag på forumet. jag är född i en liten stad utanför lund och älskar SAAB

Vad skulle du göra om du blir staff? jag skulle vilja förbättra rp nivån, jag tycker att multistaden har en bra rp nivå men man skulle kunna utväxla den mycket mer och det skulle vara mitt mål att vi skulle bli ännu större server och med många nya spelare. jag skulle också vilja förmedla till alla som spelar på multistaden att vara trevliga mot alla dem nya på servern. jag skulle också ta mycket support och ärende på forumet för det är det bästa jag vet att se att en sak jag kämpar för lykas det ger mig motivation och mitt mål med multistaden när jag började spela var bara att det var en rolig plattform men nu med tiden så är det det bästa jag vet att se hur servern utväxlas. jag skulle också försöka lära personerna jag bannar anledning till varför jag bannar dem och inte bara banna dem det skulle vara mitt mål som Staff för att om en person bara får ett straff så kommer dem aldrig lära sig något utan dem måste få en förklaring så att dem ska kunna lära sig att dem inte ska göra det igen. jag kommer speca folk heltiden och hjälpa i rapports . jag kommer också typ göra Staff ärende typ 70 procent av min spel tid och resten kommer jag rpa. jag kommer spcca små scenarion och stora för att dem små kan vara minst lika viktiga som dem stora scenariona. om det tillexempel är en gäng skutnig mellan crisps och blods så kommer jag lyssna på båda sidorna och så kommer jag avgöra vad jag tycker men jag kommer aldrig göras något beslut som jag ej är 110 procent säker på utan då kommer jag fråga en annan Staff om hjälp för. Jag känner också många som blir retade på servern och sånt så jag hatar mobbing om jag blir Staff så tror jag att ni inte kommer ångar er för jag kommer se till att allt jag har sagt här kommer hända om jag inte har skrivit något konstigt s skriv ett PM för att jag har dysleksi

Hur länge har du spelat på Multistaden? 3 månader och ångar inte det en sekund

Vad är det som får dig att vilja bli staff på just Multistaden? att jag älskar se saker jag kämpar för att det utväxlas och det är mitt mål med att bli Staff att se servern utväxlas och hjälpa Staff teamet då jag älskar att vara på forumet och ingame och jag älskar multistaden den har fått mig att utväxlats som person och jag har blivit mognare och det vill jag också att andra personer ska kunna bli så då kommer vi vara den bästa och största svenska servern

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? jag skulle kunna utväxla rp på server och då jag kommer ta mycket rapports och hjälpa alla jag kan hjälpa jag kommer också prata med folket jag bannar så att dem ska kunna lära sig och så kommer jag förklara vad felet dem har gjort är . jag kommer också hålla ko på forumet och discorden så dit inte ger noga kräkningar eller något sånt. om jag har haft en konflikt med någon tidigare som har varit jobbig eller något sånt så kommer jag att låssats som jag inte känner personer så att alla ska kunna få lika behandlingar. sen så kommer jag ju såklart inte ge mina kompisar fördelar tillexempel att jag kommer unbanna dem eller något sånt

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har varit servervakt länge så jag vet hur jag ska hantera vissa situationer och sen så läser jag alla ban överklagning och jobbansökningar jag kan så jag vet vilka som förtjänar en ny chans eller inte en ny chans

Hur goda kunskaper har du gällande staff-kommandon? kan /dv tar bort bil
/bring[(id] tpa till person
/tpm teleportrar till marker
/spec speccar personer

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? ja

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? nej multistaden som gäller

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? SAAB for Life

Senast ändrad: