Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Chef-ansökan [Dippen]

Meddelanden
18
Ratings
2
Poäng
3
Thread starter #1
Användarnamn: Qxzy1

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Bahama Mammas

Vad heter du IRL? Jonathan

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 143

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Inte jätte mycket för jag har inte haft chanssen att jobba inom en club, men jag vet hur man tar hand och göra dem gladda och så vet jag mycekt om drinker om personer bråka så vet jag hur man slutar det.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill jobba här för jag gillar att jobba med många personer för banhama Mammas är ju en club där man kan hitta nya vänner och ha kul med många personer. Jag vill också hjälpa multistaden utveckla mer med att ha roliga ställen där folk kan komma och att festa lite med sina vänner. Som jag sa att jag inte ha många erfarenheter men jag tror jag kan lära mig fort hur man äger en club, jag vill bygga en hel familj med mina kollegor som jag kommer försöka hitta dem bästa och dem som verkligen vill jobba här och ha så kul som möjligt, så helt enkelt jag vill jobba här för jag gilla att festa och vara bossig emot personer som vet inte hur man beter sig på en klubb och hur man dricker inte för mycket och så vill jag ha så kul som möjligt med mina jobba kolegor. Så om jag inte får detta jobbet så är jag fortfarande glad att jag har chanses att rpa på multistaden.

Beskriv din karaktär? Min karaktär heter Lars olof och han gillar att vara ute och festa med vänner. Lars är en rolig och är alltid på bra humör. Lars är alltid öppen att skaffa nya vänner som är långa eller korta eller snäll eller elak men helst snäll. Lars bor lite överallt han gillar att flytta runt i staden. Lars har många vääner också och ingen tjej men han är alltid öppen.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne på vardagar 16:00-21:00 och helger 11:00-2:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart multistaden är bäst.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Jag vet min stavning är inte det bästa.

1603049167840.gif