Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

CrazySkyness | Ansökan till Designer

Stödjer du den sökande?

• Total voters
    1
  • Denna enkät kommer att stänga: .
Meddelanden
33
Ratings
2
Poäng
8
Thread starter #1
Användarnamn: CrazySkyness

Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad heter du på discord? CrazySkyness#7549

Ange ditt födelsedatum 6 April 2004

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Under helger kan jag spela mycket mera.
Måndag-Torsdag Ungefär 14-16 till 20-23
Fredag-Söndag Ungefär 9-10 bror på när jag vaknar och till ungefär 23-2

Vad skulle du göra om du blir staff? Vad skulle du göra om du blir Designer?
Jag skulle hjälpa multistaden med allt möjligt, Allt från att fixa bilar och kläder till att göra om scripts och om det skulle behövas fixa byggnader, Allt jag vill göra är att fixa multistaden så den ser bättre ut och mycket mer roligare ut, Jag kan fixa en grafik mod inne på servern som man inte behöver ladda ner till exempel, Jag kan fixa jobb och jag vet hur man fixar hur många ranger man vill in i jobb, Kan fixa vektors och menyer och mycket mycket mera

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Jag har varit Designer på många servers men har aldrig varit för en såhär stor server, Som sakt jag har varit Designer på många servers, Jag har varit designer på stora servers som just nu inte är så stora längre.

Har du några tidigare erfarenheter? Japp, Jag vet hur man använder OpenIV och mycket mera för snygga och coola kläder om det skulle behövas, Jag kan fixa läkar kläder, Jag kan fixa snyggare polis västar, Jag har mycket erfarenheter och vet hur man använder mycket inom utrycket Designer.

Vad kan du om skripts? Jag kan väldigt inom Scripts men det jag kan mest av är ju design, Jag kan göra om scripts, Mobiler och massor mera

Varför vill du bli staff? Jag vill bli designer för att det vore roligt för mig och era att få in flera och mera detaljerade saker, Script har jag en massor och ni kommer inte ångra er, Jag har mycket erfarenheter och är väldigt duktig på det jag gör, Jag har varit Designer för många servers och vet hur designers jobbar.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Jag har som sakt inget annat ställe jag spelar på just nu så Jag kommer nog stanna här även o jag inte kommer in :)

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Jag vet att man inte får fråga någon om att svara på min ansökan, Jag vet :)

Dansken

Välkänd Medlem
Meddelanden
329
Ratings
37
Poäng
28
Lycka till!

MVH Dansken

Servervakt på Multistaden
(Discord) Dansken#2088