Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Nekad CrazySkyness | Ansökan till staff [Trippy]

Stödjer du den sökande?

• Total voters
    1
  • Denna enkät kommer att stänga: .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
33
Ratings
2
Poäng
8
Thread starter #1
Användarnamn: CrazySkyness

Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad heter du på discord? CrazySkyness#7549

Ange ditt födelsedatum 6 April 2004

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag kommer oftast vara väldigt online varje dag, runt 2 till 10 timmar per dag. Jag slutar runt 3-4 på vardagar så jag kommer kunna vara online typ varje dag tills kl 9-10 när jag lägger mig.

Vad skulle du göra om du blir staff? jag skulle göra allt jag kan för att för att hjälpa servern på alla möjliga sätt och jag skulle gå på reports och och även hålla koll i discord servern och hjälpa folk som sitter och väntar på support. Jag skulle vara väldigt aktiv som staff och vara väldigt trevlig och snäll i alla ärenden. Jag skulle hjälpa alla i servern även om det är någon jag inte gillar eller någon som är otrevlig mot mig. Jag skulle aldrig vara otrevlig och jag skulle respektera beslut från högre staffs/andra mods. Jag kommer göra så mycket jag kan för att det ska bli bättre rp på servern. Jag skulle hjälpa till där det behövs och även specca större scenarion eftersom det lätt kan bli fel och då kan jag ta det med dem som gjort fel efter scenariot. Jag skulle även hjälpt till med sånna småsaker som att någon har spawnat i öknen och behöver tp t.ex. Jag skulle verkligen försökt att förbättra servern och göra den till en bättre plats och minska antalet spelare som bara är här för att förstöra och vara jobbiga mot andra! Jag skulle bara va en allmänt trevlig och bra staff. Jag vill kunna sprida positivitet och glädje och även göra så att multistaden får ett riktigt bra rykte så att det kommer ännu mer spelar till servern.
Jag skulle även inte banna folk för minsta lilla utan först ge dem en varning beroende på hur allvarligt det är och jag skulle kolla på bevis innan jag hade bannat någon. Jag kommer alltid ta bevis först sen ta ett beslut och om jag är osäker skulle jag fråga andra staffs vad dem tycker och jag hade inte varit rädd att fråga om hjälp. Jag kommer även att lyssna på båda sidor och vara helt opartisk!
Jag är väldigt snäll och trevlig inne i chatter och kommer väldigt snabbt inne till reports.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag hade bidragit med att göra servern så bra som möjligt genom att speca så mycket jag kan och sitta i support ofta. Jag hade heller inte "slarvat" bort min roll utan tagit det ordentligt och gjort så mycket jag kan för servern. Jag hade bidragit mycket till servern eftersom att jag sitter mycket vid min data och är lät att få tag i. Jag är även också delaktig väldigt mycket i forumet i skolan sitter jag alltid med forumet uppe även under lektioner. Jag hade också tagit så många /reports som möjligt och bara kollar så att folk inte kör i 300 i stan. Om jag hade bannat en person hade jag altid sagt vad dem hade kunnat gör bättre och hur dem hade kunnat göra det så att dem lär sig att rp bättre. Jag hade slutat nästan att rp helt och fokuserar på att vara staff och göra servern bättre än vad den redan är!

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Ja jag har varit staff på ungefär 5 andra servrar och vet hur grejen går till, Ticket och Kolla frågor och göra allt till en bättre stämning.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja de har jag. Jag har ägt en server samt varit staff på väldigt många servrar där jag blivit upphöjd till staff-ansvarig för folk tyckt jag varit väldigt bra staff.

Vad kan du om skripts? Jag kan mycket om scripts ja men jag kan nästan inget om att göra helt egna scripts men jag kan T.ex Designa och
Reskinna.

Varför vill du bli staff? För att hjälpa min favorit server att uppnå så hög rp nivå som möjligt samt så trevlig och bra community som de bara går. Skulle även tycka att det hade varit väldigt roligt att testa på att va staff igen. Jag ser väldigt många som bara lallar och inte vill bidra med nått bra till servern med staffs har alltid mycket att göra och det skulle nog behöva mer därför skulle jag vilja testa på det. Ser även många som Powergamer vilket är fruktansvärt dålig rp till exempel så ser man en bil kommer i 300km/h krockar och bara kör iväg som ingenting tycker sånt är jätte tråkigt! Vill även bli staff för att jag vet själv hur frustrerande det är när man skriver en /report ig och igen kommer så där hade jag hjälpt till mycket då jag är väldigt aktiv ca 5-8 per dag samt vet jag hur det känns att sitta i väntar på support så det är de 2 sakerna jag hade lagt ned mest tid på samt att hålla upp communityt så att inte folk lallar i varken discorden eller ingame! Jag hade även tyckt att det är kul jag menar nu som WL-Ansvarig så blir jag ju glad när jag ser många ansökningar så gillar att göra ”Staff” jobb liksom tycker det är kul att hjälpa till! Hade även tyckt att de vara roligt att sammarbeta med andra mods spelar ingen roll vilka mods utan sammarbetar gärna med alla! Även för att jag själv vill växa som människa och visa att jag kan sköta jobbet bra då jag tror att jag hade skött jobbet fenomenalt.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Ja till 100% hjälper häldre till här.

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Det förstår jag, Ja.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.