Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd cronix | Ansökan till servervakt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
69
Ratings
8
Poäng
8
Thread starter #1
Användarnamn: cronix

Vad är ditt namn i verkligheten? Nicodemus

Hur gammal är du? 17

Vad heter du på discord? .wavy#2448

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På vardagar så kan jag spela mellan 13:00 och 23:00 och på helger så kan jag spela typ hela tiden.

Varför ska just du bli servervakt? För jag kan alla regler väldigt bra och är en duktig rpare så jag vet om nån gör något dem inte borde göra. Jag skulle se till att trollare mm blir kickade direkt då dem förstör staden och det blir riktigt tråkigt för mig och alla dem andra som vill rpa och inte trolla. Jag tycker även att jag borde bli servervakt då jag är väldigt aktiv på servern och då kommer jag kunna hjälpa staffsen ganska mycket så dem kan hålla på med andra saker än att skicka iväg trollare.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för jag träffar ofta på trollare som inte bryr sig och staff har så mycket att göra så dem kan ibland inte komma och då kan jag hjälpa till genom att kicka dem eller be dem lägga av och börja köra seriöst. Jag vill bara att alla ska ha roligt och att det ska vara en hög rp nivå. Jag vill även bli servervakt för jag känner att jag skulle vilja bidra med mer till servern än bara rp och att folk ska ha en rolig tid på servern och inte känna sig besvikna när dem loggar ut.

Är du whitelistad på serven? Ja det är jag

Har du varit bannad på serven förut? Ja det har jag för powergaming för väldigt länge sedan och bannad i discord för att jag inte betedde mig men jag har löst det nu och ångrar det jag skrev.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej jag har ju Multistaden!

AprimoX

Välkänd Medlem
Meddelanden
374
Ratings
37 1
Poäng
28
Bra ansökan!

Välutvecklad och beskriver de punkter som underlättar för oss, bra att du är beredd att prata med folk först!

Mvh,
AprimoX

Status
Ej öppet för ytterligare svar.