Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd Dala | Whitelist ansökning [swiipe]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
3
Poäng
1
Thread starter #1
Användarnamn: Dala

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Daloxa/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kalle Törnqvist

Vad är ditt discord namn? Dala#6969

Vad är ditt födelsedatum? 7 September 2003

Berätta om din karaktär. Carl Johansson är en afroamerikansk man i 30-års åldern, som flydde gänglivet 2000 efter sin brors död, men tvingas återvända fem år senare för sin mors begravning. Han bestämmer sig och stanna och hjälpa sina grabbar till toppen. hans intressen är att röka på, dricka, och festa

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för jag har hålilt på med mycket roleplay, har cirka 40 timmar spelat totalt på olika roleplay servrar samt andra spel som handlar om roleplay, och när jag är i en karaktär så håller jag mig till den karaktären.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag tycker jag ska bli whitelistad eftersom jag är en väldigt rolig karaktär samt är väldigt bra att spela med scenarion och går aldrig OOC, PS är inte så bra att förklara skriftligt så tar de häldre muntligt.

Hur många timmar har du på FiveM? 40 timmar

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade servern eftersom många av mina vänner spelar på den.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Aldrig.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Vid tillfället ingen.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.