Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd Dansken | Ansökan till servervakt [Hezus, Pontus]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dansken

Välkänd Medlem
Meddelanden
581
Ratings
94
Poäng
28
Thread starter #1
Användarnamn: Dansken

Vad är ditt namn i verkligheten? Milton

Ange ditt födelsedatum 22 Juli 2007

Vad heter du på discord? Dansken#2088

Mellan vilka tider kan du oftast spela? vardagar:4-11
helger:hella dagen

Hur länge har du spelat på Multistaden? 900 timmar hella sommaren tills nu

Vad skulle du göra om du blir servervakter? för att jag vet hur man ska göra och jag har varit det innan och jag kan alla reglerna och jag vet hur jag ska använda min servervakt och inte abusa den. Jag ska också bli det för att jag är mycket aktiv och jag kommer att kicka folk som gör fel. Jag vill också bli det för att jag är en seriös spelare som kommer att ta denna rollen på alvar och inte abussa den. Jag vill också bli det för att underlätta för staffsen med dem lite mindre sakerna. Jag vill också bli det för att jag har varit staff på servern och jag tycker att jag kan alla reglerna. Jag vill också bli det för att jag vill göra servern tryggare än vad den redan är. Jag vill också bli det för att jag vill vara med i servern och bidra med något och detta är det lilla jag kan göra för servern.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? för att jag vet hur man ska göra och jag har varit det innan och jag kan alla reglerna och jag vet hur jag ska använda min servervakt och inte abusa den. Jag ska också bli det för att jag är mycket aktiv och jag kommer att kicka folk som gör fel. Jag vill också bli det för att jag är en seriös spelare som kommer att ta denna rollen på alvar och inte abussa den. Jag vill också bli det för att underlätta för staffsen med dem lite mindre sakerna. Jag vill också bli det för att jag har varit staff på servern och jag tycker att jag kan alla reglerna. Jag vill också bli det för att jag vill göra servern tryggare än vad den redan är. Jag vill också bli det för att jag vill vara med i servern och bidra med något och detta är det lilla jag kan göra för servern.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? jag hade gjort det till en bättre plats både ingame och i dc. Hur jasg hade gjort det hade varit att kicka folk som lallar eller annat men jag hade gjort dc bättre genom att vara aktiv och kolla så folk inte skriver skit i ooc chatt osv. jag hade okså gjort det till en bättre plats genom att dv bort bilar i väggen så det blir laggfritt på servern. Jag hade också gjort det för att höja rp nivån på servern så mycket jag kan och kicka folk som gör fel.

Varför ska just du bli servervakt? för att jag kommer att bidra med så mycket som möjligt till servern. Jag ska också bli det för att jag kommer att underlätta för staffsen med dem mindre fellen som folk som t.ex hetsar på gz eller annat. jag ska också bli det för jag är aktiv mycket och kommer göra mycket till servern med denna lilla rollen. Jag ska också bli det för att jag har varit det innan och vet hur jag ska vara och bete mig som det.

Varför vill du bli servervakt? för att jag vill vara med och bidra till denna servern med det jag kan. Jag vill också bli det för att jag har varit det innan och jag sköter det bra. Jag vill också bli det för att jag kan alla reglerna och vet hur jag ska bete mig och annat. jag ska också bli det för att jag kommer att kicka folk som gör fel och dva bort bilar på gatorna.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan alla staffs kommand då jag har varit staff men dem komandon jag behöver för servervakt är: Kick id anledning DV

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja i början när vart jag för typ skaer för att jag inte kunde reglerna men nu har jag inte varit bannad på ett tag isånfall för typ små skaer som att köra snabbt i stan

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.