Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Nekad DaT0skillz | Chef-jobb ansökan [swiipe]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
83
Ratings
24
Poäng
8
Thread starter #1
Användarnamn: DaT0skillz

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Rikspolischef

Vad heter du IRL? David

Hur gammal är du? Snart 15 fyller år på oktober och är väldigt mogen

Hur många timmar har du på Fivem? 550+ typ och har varit hos polisen över 200 timmar på en månad och vet mycket inom kåren

Varför vill du just bli chef på det jobbet? 1.Just nu finns det en chef men vi behöver en ny chef inget imot han som är men behövs bli sträng kår och nån som åker kollar vad dom nya gör. Sen man lär dom när de gör småfel och ger tips för alla gör ett litet fel nån gång. 2.Det ska visa mig video när folk inte sköter sig vill ej ha ord mot ord det ska video när nån inte nån som sköter sig så folk inte får fel varning osv. 3. Har märkt att folk blir olika behandlade och det är bara inte jag som har märkt det flera har sakt och det ska inte hända det då betyder det att vi behöver byta och ändra om kåren. 4.Det är ingen ordning och reda folk går lite vild just nu tycker jag. Vi har inga planer till e.x bankrån folk går lite vilt vad jag har sätt. Speciellt på dom nya man ska förklara enkla saker för alla vet inte om polis i real life då ska man förklara lite vad en polis gör osv. 5.Folk har fel rankar visa är inte ens aktiva och dom skriver inte ens det på inaktiv elle nåt. Dom högre ska gå till dom mindre och lära dom andra och har aldrig typ sätt det ksk nån gång men annars aldrig. Visa förtjännar gå upp och visa förtjännar få demot tycker jag eller lär man dom så blir dom bättre. 6. Om folk vill ge mig kritick så är det ingen fara för folk är rädd och tror dom ska få sparken för dom går till chefen och vill ge kritick det ska det inte va om jag blir chef. 7. Jag vill att alla ska må bra och ha roligt med alla så ingen är själv som många är ,kommer fixa tydliga regler så folk kan förstå vad som är rätt och fel om jag blir chef. 8. Jag vill testa på nya saker och va chef och jag har varit länge hos polisen och tycker det är roligt

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är en sträng person inom kåren vill ha ordning och reda på hela kåren för det är rörigt som fan och kommer sätta upp strikta regler. Jag hatar det är stökigt och kaos är duktig på köra,efektiv också när det händer saker. Jag är väldigt duktig om lagar som man får göra elle inte och man ska tänke smart villken händelse man kommer in med så man inte riskerar sitt liv. Jag vet vad man ska oftast göra i vanliga [VARNING OOC] scenarion. Jag har varit polis över 5 år har alla enfarnheter inom jobbet och är vädligt fysiskt stark.

Berskiv din karaktär? Sträng person som är rolig i rätt tillfälle.Jag är väldigt bra på köra smart och tänker effetkiv.
Jag gillar alltid ha planer framför mig så inget går fel när jag ska göra en sak.
Jag har varit erfaren mekaniker så om vi får problem med bilarna så kan jag fixa dom på plats om det är små fel.
Oftast får jag lättkontakt med personer och jag är inte blyg elle nåt.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är väldigt aktiv spelar oftast minst 2-3 timmar om dagen och i helgen så är jag oftast 5 timmar om dagen så jag är väldigt aktiv på senaste tiden.
Jag kommer alltid svara pm dygnet runt oftast om nån undrar nån fråga elle nåt

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja jag skulle forsätta spela på serven för det är en rolig server med bra staff och ägare <3

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej för finns ingen som så här bra just nu som multistaden <3

Har du läst våra Regler? Såklart

Meddelanden
83
Ratings
24
Poäng
8
Thread starter #2
Vrf jag gör mitt ansökan jo för att det finns en risk att vår chef lämnar och då kan jag ta platsen för jag vet hur allt funkar och har hjälpt till dom med ideer.
Jag har också mycket planer som kommer styrka rp och kommer ha möte den dagen jag blir chef om rp så vi kan styrka den lägga regler osv.

låt mig bara va chef en vecka så ska ni se rp skillnaden om vår nuvarande chef ska lämna

Meddelanden
8
Ratings
2
Poäng
3
-rep David är verkligen inte passad för att vara chef då han fått flera varningar i kåren som endast assistent och ska vid flera tillfällen vart nära på att få sparken då det är mycket lall och skrik kring honom samt 0 radiodiciplin.

Meddelanden
83
Ratings
24
Poäng
8
Thread starter #10
-rep David är verkligen inte passad för att vara chef då han fått flera varningar i kåren som endast assistent och ska vid flera tillfällen vart nära på att få sparken då det är mycket lall och skrik kring honom samt 0 radiodiciplin.
lallat har inte gjort och att ni säger flera varning ni har ba gått till fram en gång och sakt varning om ni går bakom ryggen och snackar skit och säger försent inte mitt fel sen med radion har jag blivit bättre när dom sa jag behövde öva på det.
Det är mer att ni hatar mig. Men jag har förbättrat mig och det är folk som har sakt det.

Meddelanden
83
Ratings
24
Poäng
8
Thread starter #12
skrik med micen som du säger jag har försökt fixa det för den är känslig men ska försöka fixa för ni säger allt försent det får och det går inte säga försent. Ni för säga direkt du behöver fixa dehär och dehär men ingen gör det tyvärr.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.