Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd Davicoo7 | Anmäl en staff medlem [Gubben]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Davicoo.

Välkänd Medlem
Meddelanden
301
Ratings
35 1 7
Poäng
28
Thread starter #1
Användarnamn: Davicoo7

Vad heter du? David

Vad heter du på discord? Davicoo#0001

Vad är staffens discord-namn? RealTr4sh #0381 /hezus gonzales sen Dat0skillz #1051 / David svensson

Vad har han gjort fel? De båda sitter o skriker i support de är partiska är alltid på snutarnas sida. Hezus sitter där mutar oss o låter oss inte förklara och mutar oss när vi försöker förklara deras frågor och de de säger. Dat0skillz sitter o skriker i support kallar oss bajs på rp att vi inte kan rpa och mer han är också partisk för den delen. Dat0skillz sitter också och mutar oss i ärenden när vi behöver prata och är otrevliga. Hoppas inte jag ser de som staffs om jag blir unbannad när jag gjort min överklagan. Tycker inte de borde va staffs med deras beteende tycker det är oacceptabelt av en staff att hålla på så. Tycker inte det är ok att de behandlar oss iaf mig och roxx på ett orättvist sätt och är partiska

Har du bevis på det han har gjort? Nej men ksk nån annan har

Va någon annan med i händelsen? aa

Har du pratat med han innan du gjorde en staff anmälan? Nej

Oppa

Support
Support
Whitelist Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
249
Ratings
25 5
Poäng
18
FET +rep, han sitter och sjunger en låt i ett support ärende till mig och är bara allmänt oseriös

Ljuset

Support
Support
Whitelist Ansvarig
Meddelanden
359
Ratings
86 1
Poäng
28
+rep har hört mycket klagomål om dat0skillz på senaste tiden. sedan det hezuz gjort tycker jag är sjukt.

RoXx.

Erfaren Medlem
Meddelanden
879
Ratings
310 1 7
Poäng
63
+rep från mitt perspektiv. Jag har ett flertal videoklipp på när dessa visar sig vara partiska vilket absolut inte är acceptabelt, samt att dom inte låter alla få komma till tals likafullt och att vi sitter mutade medan dom klankar ned på vår RP nivå. Ledsen att säga det men dom har brist på respekt.

Meddelanden
248
Ratings
49
Poäng
28
Hur kan jag vara partisk när båda sidorna fick ban för de felet dom gjorde.
Polisen gjorde också fel och ni gjorde också fel som SR Admin sa också med så vet inte vad fel jag har gjort.
Sen att jag mutar er. Så ni tycker att 5 personer ska prata motvarandra? Det skulle bara vara kaos speciellt när ni bryter regler mot regler och tror ni kan ändra om reglerna som ledning har lagt upp.
Jag gör bara mitt jobb och om ni bryter mot reglerna så måste vi göra vårt jobb rätt.
Jag försöker få bra support ärenden men om folk inte kan va lugna och inte kan bete sig så måste vi ta åter gärder på det.

Meddelanden
248
Ratings
49
Poäng
28
Sen vill jag att ni förklarar i detalj vad för fel jag har gjort och inte vad ni tycker och tänker vill höra nåt seriöst.
Sen är jag inte ens partisk för att båda sidorna fick ban för de felen dom gjorde.
Sen vill jag se varannan än som skrev +rep skriva i detalj vrf jag ska få demote och vad för fel jag har gjort. Som sagt 2 sr admin satt samma samtal då så om jag skulle va partisk skulle jag fått staff varning.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.