Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd Davicoo7 | Ban överklagan [Mendion]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
91
Ratings
10 1 7
Poäng
8
Thread starter #1
Användarnamn: Davicoo7

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Davicoo22/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Davicoo

Vad är din discord tagg? Davicoo#2985

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Failrp skjuter genom en bil

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag skotta genom en bil i rpn har jag skottat upp ett hål där bak på en devel och jag använde bilen som skydd och skotta mot andra 2 pers. De kunde inte skotta mot mig men ja kunde mot de vilket är failrp som jag förstår efter vi snacka med staffs.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skotta genom en devel där bak vilket är failrp för andra kan inte skotta mig men ja kan skotta de vilket är failrp som jag fatta i support när ja snacka med staffs ja tänkte nt på det i scenariot.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel eftersom jag var i ett scenario och var stressad och tänkte inte steget längre och jag gjorde ett fel men de förklara felet för mig i support och visade video och då insåg jag att jag gjorde fel vilket ja ber sorry om.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Bete dig sen kmr ja nt ihåg mer men jag har nt gjort om de och har lärt mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde tänkt steget längre men det blev lite stressigt och ja blev stressad och gjorde ett misstag vilket var dumt av mig och ja ber om ursäkt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag inte ska göra om det och ska tänka nästa gång och följa regler.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.