Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Nekad dippmannen123 | Chef-jobb ansökan [swiipe]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
216
Ratings
21
Poäng
18
Thread starter #1
Användarnamn: dippmannen123

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Rikspolischef

Vad heter du IRL? Oskar

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? Ca 610

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag vill göra multistaden till en tryggare stad så alla kan känna sig trygga med poliskåren i staden ja vill även bygga upp en bra kår där alla kan känna sig trygga med varandra så vi kan hjälpa alla som behöver hjälp. Jag vill även bli chef över polisen då jag gillar yrket och har varit polischef i många städer och jag vill även steppa upp mig i denna kår med. Jag vill även kunna göra något så alla får chansen att bli polis då jag vet att många som bor i staden vill bli polis. Jag vill även bli chef för att kunna styra upp kåren då jag gillar att bygga/styra upp kårar. Jag vill även ha jobbet för att ha något att göra när jag rpar då jag har väldig tråkigt när jag roar. Jag har även lite planer nu i förväg på hur jag ska sätta upp kåren på ett bra sätt där alla kan jobba med varandra och jag har eventuellt 2-3 biträdande chefer med mig som kommer att hjälpa mig att få upp kåren. Jag har även planer på hur alla utbildningar ska se ut samt jag kommer att införskaffa mig utbildningar för t.ex. insatsstyrkan och mc samt span. Jag kommer även att använda mig av olika system inom kåren som t.ex. varningssystem och ett system på hur man ska få upphöjning inom kåren. Och jag kommer även att hålla kolla på mina anställda igenom att bara sittande radion utan att säga att jag går i tjänst elle något annat. Jag kommer även att behålla alla gamla anställda för att ge dom en chans att visa för mig att dom passar in i kåren. Jag kommer heller inte att sätta någon direkt åldersgräns för kåren elle att man måste veta exakt allt inom polisyrket. Jag vill även fixa så att alla ska ha en chans att bli upphöjd och att dom inte ska behöva stå stilla på en rank i flera månader mm. Jag kommer även att ta både skriftliga och muntliga intervjuer först kommer man att ta sig igenom en skriftlig ansökan och om den har blivit godkänd så kommer man att få ta en muntlig med någon utav utb befälen. Och jag kommer att ta detta jobb seriöst!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit polischef i många olika städer samt har jag varit polis ca 2-4 gånger i den här staden så jag har mina erfarenheter inom polisyrket. Ja har även varit biträdande mm. Så jag tror att jag har dom rätta erfarenheterna inom detta yrket/positionen

Berskiv din karaktär? Hej jag heter Alex Andersson och jag är född 1995 och har gått i Polishögskolan i 5 år. Jag har ett stort intresse för polisyrket samt bilar. Jag har jobbat som polischef i många olika städer tidigare men jag har varit tvungen att avgå då jag flyttat till andra städer. Jag har även ett stort intresse för sjukvård och militären. Jag har haft en tuff uppväxt med föräldrar som inte haft så mycket pengar som man önskat. Och detta har jag blivit retad/mobbad för men jag fortsatte att kriga mig igenom detta. Jag har alltid drömt om och få vara polischef i denna staden då jag alltid har haft en dröm att få resa hit men nu bor jag här istället. Jag har alltid haft ett intresse för sort och polisyrket samt sjukvårdaryrket. Jag lever just nu själv och har alltid gjort och kommer nog alltid att göra med.

Hur ofta kommer du vara inne? Ca 4-10 timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.