Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd Dippossi | Whitelist ansökning [niklasson_12FN/Erkan]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
118
Ratings
9 4
Poäng
18
Thread starter #1
Användarnamn: Dippossi

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199073914082/

Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? Dippossi#1693

Vad är ditt födelsedatum? 20 April 2008

Berätta om din karaktär. en 22 årig som heter Dip och gillar sina polare och han är en man som älskar bilar på alla olika sätt och han är positiv ,rolig och snälla och han är oftast i sin supra och kör runt med grabbarna och han är en kille som gillar att hitta nya folk att vara med och skaffa nya vänner genom att hjälpa dom.

Varför ska just du bli whitelistad? för att jag är en person som hjälper till ofta och jag kommer oftast i scenarion där jag måste vara i stör ej annars har vi inte samma tankar och ideer och det kan göra så att hela scenariot går snett och jag blir bannad så det är väldigt viktigt för just mig att vara whitelist och jag gillar också att rpa med nya folk och skaffa nya vänner genom att jobba på olika whitelistade jobb där jag kan skaffa nya vänner och rpa tillsammans.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag vill ha en större roll i staden och för att kunna jobba på bättre jobb och tjäna mer pengar och ha nåt och göra hela tiden för då kommer jag kunna vara mycket mer aktiv och kommer försöka att höja min rp-nivå så mycket det går. Jag vill också bli whitelist för att man har jätte mycket fördelar med att vara whitelist och jag är en person som har spelat multistaden i bara några månader men under dom 2 första månaderna var jag ej whitelist och det var jätte tråkigt för man hade inget att göra men så fort jag blev whitelist blev multistaden den bästa servern i hela universum så det skulle varit jätte kul att bli whitelist. Jag vill bli whitelist för att jag är en person som gillar att prata och rpa med olika personer och då är det kul att kanske hitta nya personer att rpa med från jobbet och ifall man har någon att rpa med blir det mycket roligare att rpa för att man alltid har nya saker och ideer att göra hela tiden och det gör rp-nivån både högre och rpn roligare

Hur många timmar har du på FiveM? 549

Hur hittade du Multistaden? jag hade precis fått fivem och jag letade efter en bra server och så såg jag multistaden och tänkte direkt när jag kom in att den var jätte bra och hade bra scipts och rp i sig så jag började spela den oftare och oftare och nu älskar jag den. Och jag har aldrig spelat en annan servern sen jag hittade multistaden för att jag älskar den och vill inte bli blacklistad eller något sånt där.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? ja jag har blivit bannad här innan men inte på andra servrar.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej jag spelar bara på multistaden för det finns ingen annan bättre för att den är bäst och alla andra suger.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.