Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Inaktiv DrezyYT - Moderator Ansökan

Meddelanden
4
Poäng
1
Thread starter #1
Vad är ditt spelnamn? - mitt Minecraft Namn är DrezyYT

Vad är dina gamla spelnamn? (Om du ändrat namn): Shashiii

Vad är ditt namn i verkligenheten? - viggo

Ålder: 11

Vilken rank har du: (Om du inte har någon lämna denna blank.)

När brukar du vara inne oftast? (Din tid): 15:00 <---> 17:00 eller mer

Har du någonsin blivit bannad eller tempbannad på servern?: nej för när man hackar är man riktigt omogen för om man hackar e man dålig på pvp och sånt

Vad är dina tidigare erfarenheter om Moderator?: (Lämna den här blank om du inte har det) jag har haft en server själv och den blev mycket lyckad tills slutet jag kunde inte betala mer för server jag känade runt 100-2000 kronor i värklig heten och jag kan mycket om plugins och sånt

Hur många timmar kan du totalt vara inne varje dag? mellan 1 och 5

Vilken Minecraft Server spenderar du mest tid på? Multipvp och Cubecraft

Vilken delserver på MultiPvP spenderar du mest tid på? - factions och oppvp

Använder du TeamSpeak och en mikrofon? - ja jag har båda två jag har kraken mick och ts / Teamspeak

Kan du spela in? - ja jag har ett fungerande inspelnings program

Varför vill du vara personal på MultiPvP?: För att jag har erfaren av att vara Moderator och jag vill vara med och se framtiden för den kommer bli mycket ljussare en alla andra server allså ljussare betyder bätre för MultiPvP bästa etfarenhet . Och så har ni ett underbar personal på MultiPvP. Jag har erfaren heter av att ta hand som andra spelare som är arga pgr av något. Kan hantera det väldigt bra. Jag ser många hackers på server och ibland så är det ingen Moderator eller annat inne. Så jag vill kunna hjälpa servern med leta upp hackers och sådat. Mina kompisar hackar så jag har koll på vilka hacks som finns och märker nästan direkt ifall någon hackar! Ifall jag skulle bli Moderator så kulle jag aldrig förstöra någons bygge eller fel banna någon utan andledning. för det skulle göra den riktigt ledsen så jag kan hjälpa servern lite mer så den kan bli bätre och bätre för varje dag och vecka eller månad eller år för jag tror att denna server kommer bli lyckad för jag älskar denna server <3 jag hoppas ochså ItzRazzerPvP och alla staffs som är här kommer vara kvar så vi kan lära känna varandra det skulle kunna bli riktigt kul så vi kanske kan bli vänner om vi pratar med varandra länge och jag hoppas även att jag kan bli promotad på denna fantastiska server så blir jag riktigt glad och fast om jag inte blir promotad så blir det okej fast man kan alltid hoppas att bli det och jag vill ha riktigt kul med er och ägaren och alla staffs till och med ownern det skulle bli kul att lära känna er!

Hur många MultiPvP Personal Ansökningar har du gjort tidigare? - jag har gjort inga fast jag hoppas att denna blir bra!

När gjorde du din senaste ansökan på MultiPvP? - jag har faktist inte gjort någon annan ansökan på denna fantastiska server!

Om någon säger att du är en jätte dålig Moderator, hur reagerar du på detta? (Var ärlig) - då skulle jag kolla up varför och varför allså steg för steg och kolla varför han tycker det!

Vad vet du om MultiPvP? - ni har kitpvp factions,parkour,survival,creative,oppvp,snart towny / Markvärld

Något annat vi borde veta? - ja på julafton kommer jag åka iväg så jag kommer vara borta en stund så det är väll ok för er eller?

Senast ändrad: