Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Nekad Dudegamer_extra | Chef-jobb ansökan [Eprox]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

APELSINEN!!!

Välkänd Medlem
Meddelanden
333
Ratings
26 1
Poäng
18
Thread starter #1
Användarnamn: Dudegamer_extra

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor

Vad heter du IRL? Alexander

Hur gammal är du? 13

Hur många timmar har du på Fivem? 176

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Ok så vi kan börja med att jag är medveten om att de har en ägare redan men de är aldrig där typ så vill ändra på det! Jag vill bli ägare över Vianor för jag älskar bilar IG och IRL! Har varit delägare på Vianor innan och det var väldigt kul, både att få vara delägare och själva jobbet! Jag vill bli chef för att ändra på företaget jag tror att det kan casha in betydligt mycket mer än vad det gör! Folk vill pimpa hela tiden! haha. När jag jobbade där var det folk hela tiden runt 5 kanske. Det är så de ska jobba bara mata in folk fixa direkt det ska alltid vara minst en där men två skulle inte varit fel. Jag vill förbättra hela staden igenom att man kan pimpa när man vill! De två senaste ägarna har såkalrt försökt att ixa detta problem men kanske inte har gått så bra (menar inget illa lixom haha) Om jag ska vara ärlig så tror jag att jag skulle kunna detta när jag jobbade där sist så var jag väldigt aktiv inom yrket och var typ den ända där vilket var stressigt men ska fixa så de anställda där inte ska ha den stressen och de ska känna att de vill jobba! Älskar att vara chef har ju varit del ägare på Vianor och för tillfället är jag chef på marja lisa. Hade sett fram imot Marja lisa chef jobber väldigt mycket och det är också kul men några anstälda sålde gratis till varandra de fick ban sen hände det igen och jag har tyvärr redan gått ner halva kassan :(. Sånt vill jag inte ha mer!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Del ägare på vianor som sagt och chef på marja lisa! Har också jobbat på autoexperten.

Berskiv din karaktär? En man på 22 bast som heter Alexander Tibell. Han älskar bilar och hänga med kompisar i stan. Han gillar att åka på car meets och races och har gjort det hela sitt liv! Som sagt när det inte gäller jobb så är det bilar som gäller men när det gäller jobb så är det också bilar! Men också Bussnies.

Hur ofta kommer du vara inne? vardagar 5-8 helger 8-15

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, självklart!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nope!

Har du läst våra Regler? Yessir, nogrant!

Eprox

Admin
Personalmedlem
Admin
Jobb Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Huvudansvarig Whitelist
Meddelanden
787
Ratings
57 4
Poäng