Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Edvin.cc | Ansökan till staff

Stödjer du den sökande?

• Total voters
    5
  • Denna enkät kommer att stänga: .

Edvin.cc

Välkänd Medlem
Whitelist Ansvarig
Meddelanden
322
Ratings
35
Poäng
28
Thread starter #1
Användarnamn: Edvin.cc

Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Vad heter du på discord? edvin0905#2195

Ange ditt födelsedatum 15 September 2005

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På vardagar så kan jag spela 16:00-22:00

På helger 09:00-22:00 (beror på plugget)

Berätta om dig själv Jag heter Edvin och jag är en respektfull och lugn person. När jag väl är hemma så spelar jag på Multistaden och jobbar med mitt jobb och tar hand om whitelist ansökningar. Jag är allmänt trevlig mot personer som är trevliga tillbaks.

Vad skulle du göra om du blir staff? Om jag skulle bli Staff så skulle jag ägna nästan all min tid åt att sitta i support och hjälpa personer med frågor eller om dem sett personer bryta mot regler. Jag skulle tagit så många /help och /report som jag kunde. Jag skulle också ha ägnat tid åt att spectate runt på stora scenarion där det är bankrån eller andra slags scenarion. Jag skulle varit aktiv i discorden när jag inte är in-game och gett roller till personer som ska bli anställda och kollat på alla tickets och besvarat deras frågor. Jag skulle såklart också banna/kicka personer som bryter mot grundregler eller lägger ut bilar mitt på gatan och dem som failrpar hela tiden, det spelar ingen roll om det är vänner eller inte alla ska få ban/varning oavsett om det är någon man känner eller inte.Jag skulle samt sammarbeta med Staffs i Staff chatten för att höra om de speccar scenarion eller om de behöver hjälp på discorden. Om jag sett en person bryta mot vissa regler så skriver jag till personen att sätta sig i support så att jag kan berätta för personen vad hen gjort för fel och sen skulle jag bannat/ge varning till personen så hen lär sig att inte göra det igen.
Jag skulle också ägnat mycket tid åt att kolla på ban överklagningar så jag kan unbanna de personer som har visat att de lärt sig av sina misstag. Jag skulle också visat respekt till alla personer på Multistaden och inte gått på deras ålder som vissa personer gör. Jag skulle också lyssnat på vad andra Staffs säger och de som är högre än Staffs. Jag skulle också kunna ta kritik om jag gjort något fel.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag har spelat på Multistaden sedan 12 Augusti (378 timmar)

Vad är det som får dig att vilja bli staff på just Multistaden? Jag vill bli Staff på multistaden för att det är den bästa servern jag kört på, Staff teamet är bra, alla events är bra och de flesta som spelar på Multistaden är bra på att rpa. Jag ser en väldigt ljus framtid för servern om den fortsätter som den gör nu. Så det är därför jag vill bli Staff på just denna server. Jag har också nu varit servervakt och wl-ansvarig och det är väldigt spännande och bra att kunna bidra med en bättre rp-nivå till servern, men jag vill kunna göra mer än bara det. Jag vill kunna banna personer istället för att kicka, jag vill kunna specca runt och se till att personer lär sig från sina misstag samt ge ut varningar till de som inte bryter mot så grova regler. Jag skulle också då kunna hjälpa personer på ett lättare sätt med regler och sånt eftersom jag kan alla regler. Jag skulle också vilja bli en jobb-ansvarig eller servervakt-ansvarig så att jag kan hjälpa servern ännu mer.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag skulle kunna göra multistaden en bättre plats genom att hjälpa nya personer så att de vet hur allt fungerar på servern och alla regler de ska kunna. När jag själv intervjuar personer till att bli whitelistade så berättar jag hur multipvp.se fungerar och hur dem ansöker till jobb så att de inte är förvirrade när de sen ska ansöka till något. Jag skulle också varit jätte aktiv, ta emot reports OSV, så att jag kan hjälpa dem personer som har frågor eller har sett någon bryta mot regler. Jag skulle samarbetat med staffs så att vi tillsammans kan hjälpa varan med förvirring eller om man inte vet vad för straff man ska ge ut till en person som brutit mot en regel.

Jag skulle också göra Multistaden till en bättre plats genom att kicka/banna de personer som bryter mot regler för då höjs rp-nivån, och de lär de sig av sina misstag.

Har du några tidigare erfarenheter? De enda erfarenheter jag har är att jag är servervakt

Hur goda kunskaper har du gällande staff-kommandon? Kick= skicka ut en person ur servern.

Staff chat (sc)= en chat in-game där staffs skriver med varann.

Freeze (id)= man fryser en person så hen inte kan röra på sig.

Noclip= man flyger runt i luften osynlig, man brukar göra det när man speccar scenarion.

Goto (id)= teleportera till en person.

Dv= tar bort ett fordon.

Bring (id)= teleportera en person till dig själv.

sqlban (id) (tid) (anledning)= banna en person från servern (id) (tid) (anledning)

sqlunban (steamnamn)= (steam namnet på personen) man unbannar en person.

Tpm (marker)= teleporterar till sin waypoint

Giveitem (id) (föremål) (antal)= man ger något till en person.

Giveweapon (id) (vapen) (antal skott)= man ger en person ett vapen.

Setjob (id) (jobb) ranken inom jobbet)= man ger ett jobb till en person.

Die= man dödar sig själv

sqlbanoffline (steamnamn) (tid) (anledning)= man bannar en person som inte är online

sqlsearch (steamnamn)= man kan se alla bans en person har fått.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Jag har väldigt lätt att lära mig nya saker och jag skulle lägga ner mycket tid åt att lära mig saker.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan server.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Det enda jag kan att jag är en servervakt och whitelist-ansvarig.

Senast ändrad:
Meddelanden
6
Ratings
4
Poäng
3
+rep Du är bäst på reglerna och kickar alltid personer på rätt situationer, Hoppas du blir staff, du skulle passa bra som det.

Senast ändrad: