Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Väntar på intervju Ekorren | Ansökan till staff

Stödjer du den sökande?

• Total voters
    3
  • Denna enkät kommer att stänga: .
Meddelanden
75
Ratings
6
Poäng
8
Thread starter #1
Användarnamn: Ekorren

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad heter du på discord? Mackan Me1ster^#4443

Ange ditt födelsedatum 040801 - xxxx

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Under lov och helger så kan jag spela mellan 16:00 - 02:00. På vardagar när det är skola så kan jag spela mellan 16:00 - 23:00. Kan justera till tiderna om jag nu blir staff. Jag ska im så jag kommer att kunna var väldigt aktiv under dagarna

Vad skulle du göra om du blir staff? Brukar stötta på folk som inte kan rpa och bryter mot reglerna. Vill lära andra så att dem gör rätt. Jag har läst reglerna så kan dem väldigt bra. Jag är väldigt aktiv på kvällarna så finns där ifall andra staffs rpar. Sen så vill jag avlasta dem så att dem också kan rpa å inte kolla reports hela tiden. Jag kommer att göra mitt bästa som staff. Sen så vill jag höja rp nivån på servern och hjälpa folk så att dem gör anorlundna till nästa gång. Jag vill få bort trollare och ha seriösa spelare på servern. Jag hade uppskattat att jag skulle få en chans för denna utmaning. Jag vill hjälpa servern på mitt bästa sätt och är ganska aktiv på denna server. Jag är en trevlig kille som brukar stötta på folk som inte kan rpa osv. Sen så skulle jag kolla mycket reports och dem som tycker illa om alla staffs att fförsöka få dem att förstå att vi har mycket att stå i ofta. Jag skulle ha kollat mycket på forumet och i discord ifall nån behöver hjälp där med WL och kollat support och reda ut efter nåti nån händelse eller i nåt scenario om nån har brutit emot nån regel där. Sen så är jag en ganska lugn person som inte skriker eller e otrevlig mot andra. Jag har dock lätt för att bli irriterad på folk som bara dummar sig. om personen inte bröt mot en grov regel, sedan trappa upp den om personen fortsätter bryta regler osv. Sen finns dem som inte gör fel och inte filmar allt så när dem blir dödade av nån som bryter mot regler och dem blir av med sina grejer att dem inte har nog mycket bevis att dem känner att staff teamet är sämst. Vill inte att andra ska tycka det om staff teamet här på multistaden. Jag vill hjälpa så många som möjligt på Multistaden, med rp och folk som gör små fel att dem ska få en andra chans Jag tror att detta kan ge en bättre effekt och göra att personen blir motiverad att verkligen försöka rpa istället för att bara ge en ban direkt den kan ge lite sämre motivation för att rpa och dem slutar bry sig och bryter mot fler regler och förstör för andra istället. Dessa personer anser jag borde få en kick direkt istället och om de fortsätter komma in och förstöra, så slutar det med en ban. Skulle göra mitt bästa som staff och ge fler motivation till att rpa seriöst så att rpa nivån höjs på servern.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Jag har testat varit staff en gång men då kände jag att det var lite för mycket just då. Nu känner jag att jag ska klara av den uppgiften. Sen ska man kolla reports och hjälpa folk som behöver det. Man ska kolla så att inga trollare och dem som bara förstör på servern inte är kvar och dem som gör grövre fel att dem får en kortare ban på servern men kan komma tillbaka senare efter deras ban.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har inte jätte mycket erfarenheter sen tidigare inom att vara just staff. Men har ju rpat nästan alla timmar jag har på FiveM så har mycket erfarenhet inom rp. Så kan vädigt mycket rpa, vet hur skripts fungerar också

Vad kan du om skripts? Jag kan inte koda skripts. Men jag kan alla komandon och är det nåt jag inte kan så kommer jag att lära mig det väldigt snabbt

Varför vill du bli staff?
För att jag vill hjälpa servern och jag har väldigt många timmar på FiveM och kan rpa seröst och bra. Jag kan alla regler riktigt bra. Jag vill höja rp nivån på multistaden och utveckla den så att den blir ännu större än vad den är nu. Vill bli en av staff teamet lära känna alla där och ha en bra gemenskap hos staff teamet. Sen finns dem som inte gör fel och inte filmar allt så när dem blir dödade av nån som bryter mot regler och dem blir av med sina grejer att dem inte har nog mycket bevis att dem känner att staff teamet är sämst. Vill inte att andra ska tycka det om staff teamet här på multistaden. Jag vill hjälpa så många som möjligt på Multistaden, med rp och folk som gör små fel att dem ska få en andra chans och bättra sig på servern. Jag tycker om att hjälpa andra och staffs hjälper mycket, så tror att om jag hade varit staff att det hade varit bra för servern och staff teamet att ha mig där. Jag tror att detta kan ge en bättre effekt och göra att personen blir motiverad att verkligen försöka rpa istället för att bara ge en ban direkt den kan ge lite sämre motivation för att rpa och dem slutar bry sig och bryter mot fler regler och förstör för andra istället. Dessa personer anser jag borde få en kick direkt istället och om de fortsätter komma in och förstöra, Sen att vara staff är tuft och att dem behöver fler staffs tror jag absolut att man beJag vill prova på något nytt och se till att folk på Multistaden kan få hjälp snabbare då jag anser att det behövs mer staffs, eftersom det är en såpass stor server och alla staffs hinner inte riktigt med alla på en gång. Mvh / Mackan Me1ster^

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Jag har spelat tidigare på andra servrar och om jag hade spelat på nån annan så hade jag varit beredd på att sluta spela på den. Jag spelar endast just nu på Multistaden

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Ja

Senast ändrad: