Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Nekad ENOK | Ban överklagan [Itz_Zer0x]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
19
Poäng
1
Thread starter #1
Användarnamn: ENOK

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198203328198/

Vad är din discord tagg? SMYGARN#3688

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? GZ abuse, combatlog i staff ärende

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag har för mig att det var en felaktigt ban men jag kommer inte ihåg vad som hänt men jag har för mig att vi var vid antingen snut station eller garaget och att jag och en snubbe började bråka!

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. ja för vdm och RDM vid greenzone för att på min skärm så åkte jag svin lungt in på garaget men för alla andra så körde jag rätt in i en stor folkgrupp men det är väl min jävla skit dators fel och RDMen var att en polare hade blivit ner slagen av en snubbe på garaget och då kom jag och slog ner han som gjort det!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att bara skärpa mig och inte vara hätsig måt staffs men jag var så jävla uppe ivarv när jag hade bråkat med en snubbe så då har jag för mig att jag skrek på staffen och skit!

Har du lärt dig någonting efter din ban? att bara skärpa mig och inte vara hätsig måt staffs men jag var så jävla uppe ivarv när jag hade bråkat med en snubbe så då har jag för mig att jag skrek på staffen och skit!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.