Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd Envo | Whitelist ansökning

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
4
Poäng
1
Thread starter #1
Användarnamn: Envo

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198421950325

Vad är ditt namn i verkligheten?

Vad är ditt discord namn? Envo#7288

Vad är ditt födelsedatum? 28 Augusti 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Juan Reyes och är ganska ung, han är född 1991 och blev uppväxt inne i slummen där han fort blev intagen med polisen då han var inblandad i ett kriminellt gäng redan i 8 års åldern. Det kanske inte var det bästa för han. Juan har en spansk bakgrund. Han har alltid haft ett intresse för tjejer och går runt och haffar hela tiden. Juan har ändå varit väldigt omtänksam, han hjälpte gamla damer över gatan dagar ut och dagar in. Han var ganska sorgsen vid unga åren då hans pappa dog och hans mamma var den enda som tog hand om honom. Juan blev snabbt indragen i gäng och började sälja droger. Folk började känna igen honom som "langaren". Det har varit ganska tufft för Juans uppväxt men gängen hjälpte honom på ett sätt, de var hans familj. Tur i oturen kan man säga. Till slut valde han att släppa drogerna och fortsätta med livet. Juan har alltid velat bli mekaniker ändå så det är det han ska satsa på. Juan gillade bilar, han meckade med bilar när han var lika gammal som när han började skolan, det var det som gjorde att han höll upp sitt mål. Men man vet aldrig vad som händer. Nu står han på flygplatsen och väntar på om sitt plan ska komma.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer tillföra en rolig karaktär ic samt ooc, mitt mål är att få glädje till denna server.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att det verkar vara en seriös rp server med många medlemmar som man då kan rp:a med utöver det vanliga.

Hur många timmar har du på FiveM? 575

Hur hittade du Multistaden? Jag blev rekommenderad av en vän som spelat här ett tag men han spelar inte så mycket längre, jag ska försöka få honom att spela igen.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.