Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd Erkan | Ansökan till Support [Philip]

Stödjer du den sökande?

• Total voters
    3
  • Denna enkät kommer att stänga: .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Erkan

Mod
Personalmedlem
Mod
Whitelist Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
328
Ratings
13 1
Poäng
18
Thread starter Staff #1
Användarnamn: Erkan

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik Heggenes

Vad heter du på discord? Minierkan#0607

Ange ditt födelsedatum 14 November 2005

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag kommer vara väldigt aktiv varje dag, men ungefär under dessa tider kommer jag kunna vara aktiv:

Måndag: 15--18 (eventuellt 20.45 - 21.30) Har innebandyträning emellan

Tisdag: 15--21.30

Onsdag: 15--18 (eventuellt 20.45 - 21.30) Har innebandyträning emellan

Torsdag:15--21.30

Fredag: 14--när som helst

Lördag: när som helst

Söndag: när som helst--> 21.30

Berätta om dig själv Jag är 15 år, är en positiv person som gärna vill hjälpa andra. Jag som person har höga krav på mig själv och vill gärna få ett bra slutresultat efter det jag gjort. Jag kan ta kritik utan att bli arg. Jag blir aldrig arg i onödan. Jag har många vänner. Jag har kan på ett bra sätt styra upp stressade situationer. På fritiden spelar jag innebandy (eventuellt match på helgen) och är hemma och spelar. Ibland är jag även med kompisar. Just nu håller jag på att träna inför moped sluttest den 14 november. På sommaren går jag ibland även till gymmet. Jag har många vänner irl som spelar på Multistaden, exempelvis Leo, Leon. Även Tim, jesper och kalle.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle, så gott jag kan, bidra med gott syfte till servern och hjälpa andra så att de kan komma vidare ifall de har problem med något eller behöver hjälp i support. Jag skulle ta många supports för jag har länge sett att det är folk ibland som väntar jättelänge på att bli svarad på support. . Jag kommer använda kommands när jag ska ta mig till någon och specca eller bara kontrollera vad andra gör, för jag tycker det är väldigt tråkigt när det är en dålig spelmiljö då och då när andra bara leker runt och inte RP:ar och följer grundreglerna som till exempel sunt förnuft. Jag skulle varje dag gå in och kolla efter nån som har gjort ansökningar, kollat på dom och kommenterat, och låtit er högre rankade staffs få avgöra, men i alla fall åtminstone skulle jag tittat på MultiPVP.se varje dag och varje dag varit aktiv i Discordchatterna och även tittat mycket banöverklagelser som ofta kommer in, vilket egentligen inte är så bra eftersom det tyder på att andra inte sköter sig på servern... Jag skulle, om det behövdes, komma med förslag om hur man kan förbättra servern. Jag skulle bemöta alla med respekt, vara en neutral person som inte står mer på någons sida för att det kan vara vänner eller personer man inte tycker om, vilket jag redan gör, och få andra att känna en go känsla när de ansluter till discorden och en go känsla för mig och alla andra. Jag vill trots allt hjälpa andra förstå hur man spelar och beter sig på servern. Jag kommer givet vis lyda alla regler på servern och bemöta alla personer på samma sätt.

Jag skulle gärna kunna sedan efter, om jag blir godkänd, intervjun ansöka om att bli JobbAnsvarig eller ServervaktAnsvarig så man har fler som arbetar med det så det går snabbare på kortare tid. För än så länge har jag och är WL ansvarig.

När det gäller att jag ska lägga en ban på någon så beror det helt och hållet på hur situationen ser ut. Skulle det vara någon som, med vilje, grovt bryter mot grundreglerna bara för att vara jobbig eller förstöra så får personen en permanent ban. Skulle det vara att personen förstör grovt men inte gjorde det med mening så antar jag att det inte blir en P-ban utan en ban på typ en vecka. (Och om personerna vill komma in på servern igen/få sig unbannad, vilket dom oftast vill, så säger jag hur dom gör det så får antingen jag eller någon annan staff/support medlem kolla igenom ban överklagan och se om den är giltig/tillräckligt bra för att bli godkänd)

För mig skulle betyda väldigt mycket att få bli support/staff för jag vill som sagt ta ett större ansvar för servern efter som jag tycker den är så rolig och communityt är så bra. Jag skulle vara jätteaktiv i både forumet, discorden och in-game för vill verkligen ranka upp och visa att jag är en värdig och trevlig person. När det gäller +rep och -rep, +rep skulle vara en riktig bonus men -rep skulle bara vara bra, men det beror på vad de står men för övrigt skulle det vara bra, för då vet jag vad jag kan göra bättre och få fler +reps vilket gynnar mig och andra med goa snack och positiva känslor + bra image för oss staffs.

Hur länge har du spelat på Multistaden? På min första ansökan så skrev jag fel, några mods hade tittat när jag för första gången gick in på servern och det var i Juli, sedan hade jag ett uppehåll och började i slutet av augusti, början av september till nu, så än så länge har jag 111 h på Fivem.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Jag spelar endast på multistaden och är just nu servervakt och WL ansvarig. Alla staffs där är så hjälpsamma och härliga. Jag vill dock inte bara bli staff för min egen skull att jag skulle tycka att det skulle vara kul, utan även för de andra medlemmarna och staffsens skull. Dessutom skulle det kännas ganska mäktigt att vara staff eftersom man tar ett större ansvar för servern, vilket jag gärna vill göra. Över lag så skulle det vara jättekul att bli staff eftersom denna servern är så rolig att spela på. På denna servern kan jag grundreglerna inklusive de andra reglerna för discord, forumet och servern och whitelist, då de viktigaste är grundreglerna och discord reglerna: Grundregler: VDM: använda fordon som vapen. Köra på nån utan anledning/scenario. RDM: Döda någon utan anledning/scenario FearRP: Vara rädd om sitt liv, spela med när man blir rånad eller någon håller pistol mot huvudet eller hotar med kniv Meta Gaming: Använda sig av information som man fått OOC eller inte vet exakt om det är rätt eller fel, som man sedan använder IC. Powergaming 1: att man använder sig av orealistiska krafter som att inte få ont när man krashar med en bil in i en vägg i 200 km/h. Powergaming 2: att man inte bara ska RP:a för pengar och makt, utan spela för att det är kul. Man ska liksom inte behöva vinna ett scenario för att det ska vara kul. NRL: New Life Rule, man ska inte komma ihåg någonting efter en revive efter en död. Sunt förnuft: att RP:a som om du själv vore karaktären i spelet. CopBait: att man försöker medvetet få polisen efter sig, genom att spotta, vara dryg/otrevlig, eller göra saker man inte får(framför dom). Combat Logging: att man restartar spelet eller avslutar för att undvika ett scenario. Blir det fel eller datorn stängs av automatiskt så ska man kontakta en staffmedlem. Discord regler: Man ska ha vårdat språk och beteende mot andra genom att inte använda ett rasistiskt, nazistiskt, sexistiskt språk. Man ska heller inte earapa eller göra jobbiga ljud som stör andra. Alla 3 platformarna är till för alla oavsätt hudfärg, religion, kön, identitet eller funktionsnedsättning som ADHD eller ADD eller att man stammar eller läspar. I stör ej kanaler krävs ett godkännande av personen/personerna som först sitter där för att ansluta. Annars får man inte ansluta. Voice changer ska inte användas för att störa eller göra jobbiga ljud mot andra folk. Man ska alltid sitta i en röstkanal om man spelar på servern annars leder det till att man blir kickad. Man ska även vara tydlig med när man ändrar Discord namn, då man helst bör använda samma steam namn som karaktärens namn. Man får inte göra någon typ av reklam eller support, på Multistaden, för någon annan server. Kränkningar mot andra får ej förekomma eller personangrepp för hur man är eller vem man är. Det är förbjudet att hota andra med t.ex mordhot eller med att hacka någons dator.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag kommer vara riktigt seriös som staff eftersom det skulle betyda mycket att få bli det och även att man tar ett stort ansvar för servern. Genom att bli staff skulle jag kunna förbättra min RP, eftersom det skulle vara mycket roligare. Jag skulle även kunna utveckla andras RP genom att visa folk vad man får göra och inte göra (som sagt). Jag kommer göra att fler spelar seriöst genom att visa dom vad som gäller, annars blir det ban på de (som sagt). Och genom den nya uppdateringen med supporters så ska jag vara väldigt aktiv och hjälpa staffsen så mycket som det går.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja just nu är jag servervakt och har varit whitelist ansvarig och är det fortfarande. Genom dessa roller har jag lärt mig, genom WL ansvarig, hur man ska läsa av andras ansökningar eller när man ska neka en ansökan och vad som krävs för en godkänd ansökan. Jag har också lärt mig göra intervjuer med andra, vilket har gått riktigt bra. Som servervakt har jag lärt mig hur man kickar folk och hur man skriver anledningar till det och när man gör det. Alltså har jag så gott som möjligt hjälpt staffsen och försökt göra deras jobb lite lättare i alla fall. Jag har Medal, så jag kan klippa scenarion och hur folk bär sig till, ifall det skulle behöva bli en varning/ban.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Eftersom jag bara har varit servervakt så vet jag inte så många men skulle gärna vilja få veta fler, jag kan bara vissa andra som jag lärt mig från andra staffs.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Jag har väldigt lätt för att lära mig saker, både nytt och efter saker jag har gjort fel. Har samt lätt att anpassa mig efter ett något/någon eller system.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Nej, spelar bara på Multistaden. bästa servern!

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Ja, får man veta alla commands genom intervjun? Annars är det inget jag har att säga mer än att ni i staffteamet verkar riktigt sköna och vore kul att få lära känna er bättre och arbeta med nya personer. Tack!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.