Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd Excons mod ansökan

Meddelanden
64
Ratings
11 1 3
Poäng
8
Thread starter #1
Vad är ditt spelnamn? excons

Vad är dina gamla spelnamn? (Om du ändrat namn) https://sv.namemc.com/search?q=excons

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Ålder? 15

Vilken rank har du? (Om du inte har någon lämna denna blank)

När brukar du vara inne oftast? (Din tid) 10:00-16:00 på helgerna på skoldagarna är det lite olika pga av att jag slutar olika tider men runt 15:00-19:00 på vardagarna.

Har du någonsin blivit bannad eller tempbannad på servern? nej

Vad är dina tidigare erfarenheter om Moderator? (Lämna den här blank om du inte har det) jag har varit staff på en server som hette ultramine dom bytte namn till minex där var jag moderator i ungefär 2år.Mina efranheter är att jag kan dom simpla commandsen som man bör veta som staff txe /tempmute (namn) 10min spamm -s så gör man silent mute samma sak gör man med ban /tempban (namn)hackad klient 31d -s

Hur många timmar kan du totalt vara inne varje dag? 4-5 timmar

Vilken Minecraft Server spenderar du mest tid på? VanityMc,Faithfulmc och Hypixel just

Använder du Discord och en mikrofon? Om ja, vad är ditt discord namn och tag?
Exempel: Philip320#9234
excons#2095
Kan du spela in? Ja

Vad kan du om plugins och i så fall vilka. (Nämn minst 5 stycken)
Multiverse,worldedit,essetials,playervault,clearlagg

Varför vill du vara personal på MultiPvP? jag vill hjälpa servern med att vara trevlig server utan hackers och spammers. om jag skulle se någon spamma i chatten skulle jag ge personen en warning,mute eller ban beroende på hur growt spamm det är.Spelare frågar mig om hjälp även om jag inte är staff. Men jag svara på de frågor jag kan för jag vill att alla ska få ha en bra stund på servern. att hjälpa spelare gör mig glad och det är därför jag ansöker om moderator på multipvp.

Hur många MultiPvP Personal Ansökningar har du gjort tidigare? 1

När gjorde du din senaste ansökan på MultiPvP? Förra året

Om någon säger att du är en jätte dålig Moderator, hur reagerar du på detta? (Var ärlig)
om någon skulle kalla mig en dålig moderator. Skulle jag inte bli arg. Däremot skulle jag fråga varför säger du så?. Jag skulle fråga hen kan jag förbättra mig på något sätt? bara för att du tycker så om mig?
Vad vet du om MultiPvP? Multipvp är en svensk minecraft server som har funnits väldigt länge. På servern finns det Factions,creative och kitpvp.

Något annat vi borde veta? jag kan dom simpla commandsen och några lite mer advancerade men inte alla

Senast ändrad:

Rökarn

Admin
Personalmedlem
Admin
Meddelanden
47
Ratings
29 1 2
Poäng
8
Staff #6
Hejsan Excons! Vi har bestämt oss för att ta in dig på en test period som Moderator och ifall vi ser att du sköter dig och är aktiv. När du har lyckats med din test period så är du sen en officiell Moderator.

Ha en trevlig dag :)

Med Vänliga Hälsningar Jammie