Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd ezat8700 | Whitelist ansökning

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ezat8700

Ny Medlem
Meddelanden
2
Poäng
1
Thread starter #1
Användarnamn: ezat8700

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/ezat8700

Vad är ditt namn i verkligheten? Jan Ezat Ali

Vad är ditt discord namn? 8700#0890

Vad är ditt födelsedatum? 10 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Adam Svensson, 25 år gammal och kommer från dalarna. Mina föräldrar gick bort i en bilcrash 1 år efter min födelse och han hade en väldigt tuff uppväxt han bodde i med sin mormor ingrid som gick bort när jag fyllde 18 år, så livet e tufft i gatorna...

Varför ska just du bli whitelistad? letar efter en bra server där det finns bra staff och seriösa rp spelare, har hört även hört från vänner och andra fivem spelare att multistaden är en väldigt bra server.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? tycker att jag redan har svarat på denna fråga.

Hur många timmar har du på FiveM? ungefär 20 timmar

Hur hittade du Multistaden? av vänner och andra fivem spelare.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Sebbe

Support
Personalmedlem
Support
WL-Ansvarig
Meddelanden
118
Ratings
8
Poäng
18
Staff #2
Utveckla din ansökan lite mer. Hade velat läsa mer av din karaktärsbeskrivning den verkade intressant. Mvh

ezat8700

Ny Medlem
Meddelanden
2
Poäng
1
Thread starter #3
Adam Svensson, 25 år gammal och kommer från dalarna. Mina föräldrar gick bort i en bilcrash 1 år efter min födelse och han hade en väldigt tuff uppväxt han bodde i med sin mormor ingrid som gick bort när han fyllde 18 år, han har aldrig haft nå vänner och ingen familj att vända sig om till. Han har det svårt socialt och vet inte vart han ska ta vägen så Adam såg ingen alternativ för att känna pengar förutom ett alternativ att komma med i ett kriminellt gäng.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.