Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Registera Logga in

Nekad Filip Andersson | Chef-jobb ansökan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
18
Ratings
1
Poäng
3
Trådskapare #1
Användarnamn: Filip Andersson

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Rikspolischef

Vad heter du IRL? Filip Andersson

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 610 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli rikspolischef då jag anser att den som är rikspolischef just nu inte är aktiv och att jag anser att vi måste ha en ny polischef som är aktiv och bryr sig om sitt jobb till 110%. Men sen vill jag också ha det då jag gillar så jävla mycket att rp som snut och brinner för det jobbet och skulle bli så bra om jag fick det då jag är aktiv 24/7 och då menar jag det. Och då just varför ni just ska välja mig som rikspolischef är då för att jag brinner verkligen för detta jobb jag är aktiv hela tiden har sjukt bra egenskaper och jag är dessutom aktiv 24/7 som är väldigt viktigt att vara som polischef! Som jag skrev så är mina bra erfarenheter/kunskaper att jag varit polischef innan på en annan server så jag vet liksom hur man tar anställningar och hur man ska bete sig osånt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har bra erfarenheter då jag varit rikspolischef på en server innan för ett tag sedan sedan har jag också varit polis befäl mm på andra servrar så jag kan liksom hur man ska bete sig i komradio och dessutom är jag bra på det mesta en polis ska kunna inom rp (FiveM) Så ja man kan säga att jag har riktigt bra erfarenheter faktiskt! En speciell erfarenhet jag har också är just att jag varit polischef innan på en annan server så jag vet liksom hur det går till att vara det, det är ju liksom bra att ha erfarenheter om att vara polischef för att bli det! Som jag skrev så är mina bra erfarenheter/kunskaper att jag varit polischef innan på en annan server så jag vet liksom hur man tar anställningar och hur man ska bete sig osånt.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Pelle Larsson hade en mamma som heter Lotta och en Pappa som hette Lars men dom har dött nu. Men iallafall så är han uppvuxen här i multistaden och har bott här hela sitt liv han har haft ett väldigt komplicerat liv han hade det tufft i skolan då hans föräldrar gick bort i en olycka så han fick bo med sin mormor och det påverkade honom väldigt mycket då det är jobbigt när han inte fick någon stötning med skolan och ingen förstod honom hur han mådde men en dag sedan så dog mormor och då han fick flytta till fosterfamilj och det var då också jobbigt att behöva starta om som ett nytt liv hos en helt annan familj som man inte känner liksom, Men när han blev vuxen började han jobba på bennys och mekonomen (till och från på båda jobben) men senare i livet efter några år så har nu Pelle äntligen hittat sig in i sitt riktiga jag som är just jobbet polis och just nu är han assistent men han försöker då ta över polischefs jobbet. Och min karaktär har inte direkt liksom några speciella karaktärsdrag han är som en vanlig människa som brinner för sitt arbete som polis och inget speciellt med han karaktärsdrag han beter sig likadant som på jobbet som hemma. (OBS INFO OM HUR PELLES FÖRÄLDRAR DOG I OLYCKAN.) Det var såhär att Pelles föräldrar var påväg hem den 19 december och det var värsta övädret med snö,hagel och isigt och Pelle undrade vart dom var så han ringde dom och frågade vart dom var och då sa dom att dem var hemma om 10 minuter men precis när han skulle lägga på hör Pelle hur hans föräldrar kraschar rätt ner i diket, senare samma kväll så får han ett samtal från en person där dom säger att han föräldrar dött och att han kommer behöva flytta hem till hans mormor.

Hur ofta kommer du vara inne? jag är inne minst 10 timmar per dag! Ofta blir det till och med 15 timmar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jag hade fortsatt att spela då jag tycker om denna servern väldigt mycket och tycker också att den är väldigt bra!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej, Jag spelar bara på multistaden!

Har du läst våra Regler? Ja det har jag!

Senast ändrad:
Meddelanden
14
Ratings
4
Poäng
3
skulle vi kunna få veta lite mer om din karaktär. Hur är hans karaktärsdrag ? (Hur är han som person). Lite mer om bakgrund hur gick det i skolan? Skriv utförligare om din karaktär. Samt att Varför ska vi välja dig före andra sökande? Någon speciell erfarenhet som polis som sticker ut ?

Mvh
Support Eriksson

Meddelanden
14
Ratings
4
Poäng
3
'' jag är aktiv hela tiden har sjukt bra egenskaper'' Förklara gärna vilka Egenskaper har du som är bra respektive dåligt.
''bott här hela sitt liv han har haft ett väldigt komplicerat liv han hade det tufft i skolan då hans föräldrar gick bort i en olycka '' Förklara utförligt hur det påverkade honom som person att bli föräldralös, På vilket sätt blev det tufft i skolan? Hur är han som person(karaktärsdrag)? Är det skillnad på karaktärsdrag inom jobbet och utanför? förklara utförligt om karaktären. Det är nyckeln till detta jobbet :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.