Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Nekad Göteborgarn | Ansökan till staff

Stödjer du den sökande?

• Total voters
    1
  • Denna enkät kommer att stänga: .

Göteborgarn

Aktiv Medlem
Meddelanden
274
Ratings
45 5
Poäng
28
Thread starter #1
Användarnamn: Göteborgarn

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander Linderoth

Vad heter du på discord? Zorren#3637

Ange ditt födelsedatum 1 September 2004

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Helger oftast eftermiddag/kväll, beroende på vem jag är hos (farsan/morsan). Sen vardagar nu under sommarn kommer jag antagligen kunna vara inne väldigt ofta, men jag säger såklart till varför jag inte kan komma eller vara aktiv osv.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag kommer hjälpa spelare med allt dem behöver hjälp med, samt försöka lösa tekniska problem hos vissa och så vidare. Och sedan vill jag visa aktiv support med erfarenheter som kan hjälpa till på ett eller annat sätt. Få in människor på rätt våg och leda dem till ett bättre rollspel om dem misslyckas från början. Kunna prata med människor från olika håll och få vara hjälpsam samt lära ut lite info kring rollspel till spelare som är osäkra kring rp. Vill kunna ta tag i trollare och andra människor som bara är här för att förstöra för folk som verkligen försöker rollspela från 90 till 100%, låta människor utföra sina underbara verklighetsbaserade scenarion.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Jag har varit staff på Multistaden innan, och jag märkte att det var lite förvirrande mellan spelare och så vidare. Det var många reports kring staffs och spelare som inte kunde sköta sitt jobb och rollspelande, men som sagt man lär sig av sina misstag och fel man gör. Men annars var det ett trevligt community med bra människor som man kunde prata med om man ville något. Så jag ser inget negativt med något av ovanstående.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har erfarenheter kring RP och staff arbete vilket betyder att jag vet hur staff ska sköta sig och vad man ska göra i olika situationer. Sedan vet jag hur man ska följa roleplay reglerna och ta tag i spelare som inte följer genom att hänvisa dessa som lyckas bryta regler till den bättre vägen, detta för att hamna på rätt spår och lära sig av sina misstag. Man ska visa sin positiva sida för att få så bra respons som möjligt samt ett bra rykte runt omkring på en server. Man ska alltid vara hjälpsam oavsett vem eller vilka det är som är inblandade.

Vad kan du om skripts? Jag kallar mig inte direkt för ett proffs, men vet en del kring script och hur man konfigurerar dessa på olika sätt.

Varför vill du bli staff? För att kunna hjälpa spelare med främst saker dem behöver hjälp med. Men sedan en del teknisk hjälp hos dem som har strul med FiveM. Och jag vill kunna ta del av konstruktiv kritik för att kunna utveckla mig själv samt mitt sätt att arbeta på. Vill visa hur en support ska framstå och ta del av spelarnas idéer, kritik, problem osv. Jag vill kunna ta whitelist intervjuer och se till att rätt personer tas in som whitelist och som är säkra på grundreglerna inom RP. Jag vill också kunna ta spelare som inte förstår RP fullt ut till en bättre väg genom att hjälpa dem och lära dem mer kring RP osv. Jag tar RP på största allvar och vill att dem duktiga ska få chans att utföra sina scenarion utan att bli påverkade av trollare eller andra lallare som kan komma in och förstöra. Är här för att hjälpa både spelarna och staff med sånt man behöver/kan hjälpa till med.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Jag är nuvarande Shottaz boss på Expensive Roleplay som inte öppnat än. Men jag är fullt medveten om att jag ska lämna detta boss arbete om jag blir staff.

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Ja jag förstår detta.

Senast ändrad:

SkalleKatten

Del-ägare
Personalmedlem
Del-ägare
Meddelanden
311
Ratings
14
Poäng
18
Admin #2
Jag tycker du kan utveckla dina svar lite mer för just nu har du bara skrivit kortfattat. Sen Hur tänker du när du shottaz boss på en annan server?

AprimoX

Välkänd Medlem
Meddelanden
378
Ratings
38 1
Poäng
28
Är du seriös med rollen då? Vill du verkligen gå all-in för servern?

Första intrycket jag fick var att det kan vara lite halvtrevlig och komma tillbaka, är detta verkligen något du kommer att jobba hårt och brinna för?

Mvh,
AprimoX

Meddelanden
113
Ratings
6
Poäng
18
zorren förra gången när jag körde hos min kusin snacka du med han när jag spelade sen sa du att jag aldrig får spela mer på servern för att jag var ung

Göteborgarn

Aktiv Medlem
Meddelanden
274
Ratings
45 5
Poäng
28
Thread starter #5
Är du seriös med rollen då? Vill du verkligen gå all-in för servern?

Första intrycket jag fick var att det kan vara lite halvtrevlig och komma tillbaka, är detta verkligen något du kommer att jobba hårt och brinna för?

Mvh,
AprimoX
ajajajaj ja ja ja

Göteborgarn

Aktiv Medlem
Meddelanden
274
Ratings
45 5
Poäng
28
Thread starter #6
zorren förra gången när jag körde hos min kusin snacka du med han när jag spelade sen sa du att jag aldrig får spela mer på servern för att jag var ung
Ber om ursäkt för detta, men minns inte riktigt händelsen vad det var som hände runt denna tiden då detta hände. Säger inte att det finns men möjligtvis fanns det någon mer anledning sen tidigare. ;)

Göteborgarn

Aktiv Medlem
Meddelanden
274
Ratings
45 5
Poäng
28
Thread starter #8
Jag tycker du kan utveckla dina svar lite mer för just nu har du bara skrivit kortfattat. Sen Hur tänker du när du shottaz boss på en annan server?
Jag är fullt medveten om att jag är Shottaz boss på en annan roleplay server, men jag behöver inte sluta som boss förrän jag fått svar om jag blivit Godkänd eller Nekad. Detta min åsikt p.g.a vad näst sista frågan lyder. :D

Philip320

Ägare
Personalmedlem
Ägare
Meddelanden
2,143
Ratings
431 2 7
Poäng
83
Admin #11
Jag är fullt medveten om att jag är Shottaz boss på en annan roleplay server, men jag behöver inte sluta som boss förrän jag fått svar om jag blivit Godkänd eller Nekad. Detta min åsikt p.g.a vad näst sista frågan lyder. :D
Nej, du behöver inte sluta förens du är staff. Men i mina ögon säger det ganska mycket om vad du är här för om du endast är beredd att sluta som boss om du får utplacerad staff roll.

Göteborgarn

Aktiv Medlem
Meddelanden
274
Ratings
45 5
Poäng
28
Thread starter #12
Nej, du behöver inte sluta förens du är staff. Men i mina ögon säger det ganska mycket om vad du är här för om du endast är beredd att sluta som boss om du får utplacerad staff roll.
Jag är beredd och sluta som boss och lämna den servern och gå över helt till Multistaden?
Annars kan man ju inte hjälpa människor.

latchoman

Administratör
Personalmedlem
Admin
WL-Ansvarig
Meddelanden
197
Ratings
27 2
Poäng
18
Staff #13
Just nu besitter du ett whitelistat jobb (sjukvården). Och jag tycker du sköter den rollen perfekt. Hoppas du är villig att prioritera den här servern, isåfall tror jag du skulle passa in i vårat staff team :)

Göteborgarn

Aktiv Medlem
Meddelanden
274
Ratings
45 5
Poäng
28
Thread starter #14
Jag kör ju som Ambulans och jag skulle inte påstå att jag ej är intresserad av Multistaden. Jag är intresserad.
Just nu besitter du ett whitelistat jobb (sjukvården). Och jag tycker du sköter den rollen perfekt.
Aa dels att jag har jobb på ambulansen nu också, varför skulle jag inte bry mig om servern då?
Jag spelar ju för att jag tycker servern är rolig att spela på och skulle gärna ta arbetet som support elr annan staff om de e möjligt.
Eller visar jag inget intresse för servern eller vad menar du @Philip320?

Meddelanden
14
Ratings
4
Poäng
3
Jag kör ju som Ambulans och jag skulle inte påstå att jag ej är intresserad av Multistaden. Jag är intresserad.

Aa dels att jag har jobb på ambulansen nu också, varför skulle jag inte bry mig om servern då?
Jag spelar ju för att jag tycker servern är rolig att spela på och skulle gärna ta arbetet som support elr annan staff om de e möjligt.
Eller visar jag inget intresse för servern eller vad menar du @Philip320?
det jag tror philip menar är att han tror att du är här för staff rollen endast

Philip320

Ägare
Personalmedlem
Ägare
Meddelanden
2,143
Ratings
431 2 7
Poäng
83
Admin #16
Sen också en annan sak jag vill notera är, absolut allt som sas om dig under 2 kristiderna som skedde under Mars så var det en del som sas som inte var hela historien och det står jag för. Men det var ändå mycket kritiska grejer som hände relaterade till dig. Bland annat första gången du blev demotad, gick du ihop med andra ex. spelare och gjorde kuppförsök mot servern och gjorde precis allt du kunde för att få ner servern till botten. Bland annat med att försöka stämma servern (syftar då på Pontan och för övrigt bär du ju också som sagt en gäng boss roll på hans server till och med idag).

Sen också skedde liknande saker andra gången du blev demotad där jag skrev i min tråd + då rena personangrepp och påhopp mot mig personligen efter din demote, tillsammans med dina vänner som också var med på ditt nya FiveM projekt Drömstaden som spammades flitigt till våra medlemmar i början av April som skrevs om i min tråd Demotion av Göteborgarn som inte längre finns tillgänglig på forumet längre.
Senast också, precis innan jag släppte in dig. Fick jag bilder på hur du skrivit hur jag är en dålig Ägare och Multistaden en hemsk server, detta alltså bara några dagar sen precis innan du postade denna ansökan. Detta var dock innan jag tog beslutet att häva din ban, släppa in dig på servern igen. Mitt budskap är att det är mycket grejer som hänt relaterat till dig, som har försökt få ner Multistaden. Du ska givetvis ha en eloge för att det var du som var på min sida i början, men mycket gick snett med tiden och jag har aldrig sett dig ta avstånd från detta utan snarare har jag hört att du sitter i samtal till och med idag och pratar om hur du blev demotad helt utan anledning... Vilket innebär att du inte förstått problemet.

Göteborgarn

Aktiv Medlem
Meddelanden
274
Ratings
45 5
Poäng
28
Thread starter #17
Sen också en annan sak jag vill notera är, absolut allt som sas om dig under 2 kristiderna som skedde under Mars så var det en del som sas som inte var hela historien och det står jag för. Men det var ändå mycket kritiska grejer som hände relaterade till dig. Bland annat första gången du blev demotad, gick du ihop med andra ex. spelare och gjorde kuppförsök mot servern och gjorde precis allt du kunde för att få ner servern till botten. Bland annat med att försöka stämma servern (syftar då på Pontan och för övrigt bär du ju också som sagt en gäng boss roll på hans server till och med idag).

Sen också skedde liknande saker andra gången du blev demotad där jag skrev i min tråd + då rena personangrepp och påhopp mot mig personligen efter din demote, tillsammans med dina vänner som också var med på ditt nya FiveM projekt Drömstaden som spammades flitigt till våra medlemmar i början av April som skrevs om i min tråd Demotion av Göteborgarn som inte längre finns tillgänglig på forumet längre.
Senast också, precis innan jag släppte in dig. Fick jag bilder på hur du skrivit hur jag är en dålig Ägare och Multistaden en hemsk server, detta alltså bara några dagar sen precis innan du postade denna ansökan. Detta var dock innan jag tog beslutet att häva din ban, släppa in dig på servern igen. Mitt budskap är att det är mycket grejer som hänt relaterat till dig, som har försökt få ner Multistaden. Du ska givetvis ha en eloge för att det var du som var på min sida i början, men mycket gick snett med tiden och jag har aldrig sett dig ta avstånd från detta utan snarare har jag hört att du sitter i samtal till och med idag och pratar om hur du blev demotad helt utan anledning... Vilket innebär att du inte förstått problemet.
Jag förstår varför nu efteråt att du berättade anledningen. Så de e de jag säger alltså det du själv sagt här om dan.

Meddelanden
75
Ratings
7
Poäng
8
Du har mordhotat Philip och du förstörde forumet förut, du har skickat massor med invites till medlemmar på denna server och sagt till folk att servern är dålig och Philip är en dålig ägare. Om du frågar mig så tycker jag inte att du förtjänar staff efter allt du gjort.
Men jag ska inte säga nått för jag är bara en medlem.

Meddelanden
42
Ratings
2
Poäng
8
Du har mordhotat Philip och du förstörde forumet förut, du har skickat massor med invites till medlemmar på denna server och sagt till folk att servern är dålig och Philip är en dålig ägare. Om du frågar mig så tycker jag inte att du förtjänar staff efter allt du gjort.
Men jag ska inte säga nått för jag är bara en medlem.
Det är så att Zorren han är en ärlig och en mogen person och jag har känt han och Philip i bra tag Och det Zorren gjorde det va inte okej men han fattar det och han ångrar sig och därför kom han tillbaka och ber om ursäkt till alla i MULTI PVP