Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd gamebase2 Ansökan | Philip

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
14
Ratings
5
Poäng
3
Thread starter #1
Vad är ditt nuvarande spelnamn? gamebase2

(Om du ändrat ditt spelnamn någon gång, eller om du hade/har ett annat konto som du brukade använda)
Vad är dina gamla spelnamn? https://sv.namemc.com/search?q=gamebase2 har haft många men kolla gärna där :)

(Var ärlig om ditt namn i verkligheten)
Vad är ditt namn i verkligheten? ville

(Var ärlig om hur gammal du är)
Ålder? 15 är 04

(Om du inte har någon lämna denna blank)
Vilken rank har du just nu? vet inte tror jag har crystal rank om inte rankerna har blivit borttagna.

(Din tid i digital form som t.ex 13.00 eller 13:00)
När brukar du oftast vara inne på MultiPvP? när servern var uppe innan brukade jag vara inne från jag slutade skolan till typ 8

Har du någonsin blivit permanent eller temporärt bannad på servern? ja för typ 3 år sen tror jag.

(Lämna den här blank om du inte har några tidigare erfarenheter)
Vad är dina tidigare erfarenheter som staff? jag har varit staff här som ni vet och sen har jag haft en egen server tidigare som jag har jobbat mycket med plugins och annat på.

Hur många timmar kan du vara inne varje dag totalt? 5

Vilken minecraft server spenderar du mest tid på? mythic realm men när denna öppnar lär jag vara inne här för att få tillbaka dom gammla fina minnerna.

(Exempel: Philip320#9234)
Använder du discord och en fungerande mikrofon? Om ja, vad är ditt discord namn och discord tagg? gamebase2#8518

(Detta är inte för syfte för underhållning, utan för syfte att t.e.x. spela in bevis för en ban du gjort)
Kan du spela in? ja jag kan spela in videos för att filma bevis.

(Nämn minst 5 stycken)
Vad kan du om plugins och i så fall vilka? essentials.cratesplus.worldedit .worldguard epicskyblock.holographicdisplays.switcherballs.Rankvouchers.banknotes. jag kan många fler men har legit hjärnsläpp just nu. Jag vet hur de funkar kanske inte till 100% men det är plugins jag har användt. Sen vet jag att de som t.ex switcherballs är bara till att ladda ned sen funkar det men aa här var några iaf.

Varför vill du bli staff på MultiPvP?
har kört på server i flera år och var staff här innan och eftersom jag gillar multipvp så saknar jag att vara staff.

Hur många MultiPvP staff medlems ansökningar har du gjort tidigare?
tror jag har gjort 3 stycken.

När gjorde du din senaste ansökan på MultiPvP?
för typ 6 månader sen när servern va uppe och då va jag staff i typ 2 månader tror jag.

(Va ärlig)
Om någon säger att du är en dålig staff, hur reagerar du på detta?
skulle fråga vad jag kunde förbättra. Och vrf de tycker att jag är dålig så jag kan ändra på det jag inte gör bra.

(Innan och nu)
Vad vet du om MultiPvP?
vet mycket om multipvp att det frångrunden har varit en kitpvp server som va stor och hade typ 60 spelare för 3-4 år sen.

(t.ex diagnoser som bl.a ADHD eller liknande)
Något annat vi borde veta? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.