Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd Grandpa | Ban överklagan [janne]

Meddelanden
10
Poäng
1
Thread starter #1
Användarnamn: Grandpa

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Bokenmannen/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Grandpa

Vad är din discord tagg? GRandpa#6510

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag slog sönder en kille som attackera mig...

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En kille börja bli hetsig försöker slå mig i GZ i garaget i torget och skriker horunge osv jag väljer att hoppa in i bilen och säger kom utanför istället då det är GZ i garget... åker iväg han kommer till mig och min vän hoppar ut slår sönder min vän som "dör" och sedan börjar slå mig och jag slår honom så han "dör" och blir sedan bannad för RDM! Jag tycker det är jätte konstigt då jag försvara mig själv bara! Väldigt dålig RP av honom att bara hoppa ut bilen och slå min kollega sedan börja slå mig! Jag tycker man borde roleplayat lite.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig bann enligt mig om jag gjorde fel så ber jag om ursäkt

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mask i GZ inte okej
"Inte lämna söndriga bilar"

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, hoppat in i bilen och ringt snuten!

Har du lärt dig någonting efter din ban? När han börja slå mig så borde jag sprungit in i bilen och reportat! Borde börja recorda direkt också för samla bevis!

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Meddelanden
10
Poäng
1
Thread starter #4
Är du säker på att du inte har lärt dig något?
Jo tidigare banns att inte ha mask I GZ osv. Det här scenariet det ända jag lärt mig är väl att skita i ? När han börja slå mig så borde jag sprungit in i bilen och reportat! Borde börjat ringt snuten sedan recorda direkt också för samla bevis ifall som när han rdma min taxi kollega!