Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd GrisenAB Ansökan | Philip

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
277
Ratings
45 5
Poäng
28
Thread starter #1
Vad är ditt nuvarande spelnamn?
GrisenAB

Vad är dina gamla spelnamn?
ZushiyYT och många fler, ägaren vet vem jag är.

Vad är ditt namn i verkligheten?
Alexander Linderoth

Ålder?
15 år gammal / födelsedag 1 sep

Vad är dina tidigare erfarenheter som staff?
Jag har erfarenheter från rollen Moderator till rollen som Ägare. Jag har varit staff på många servrar tidigare och även ägt flera stycken själv. Jag har med tiden fått mer erfarenhet av plugins och annat som man bör kunna som staff. Har kunskaper om det mesta när det gäller servrar och kommandon.

Hur många timmar kan du vara inne varje dag totalt?
Det varierar mellan farsan och morsan men jag kan vara inne åtminstone 2-5 timmar per dag.

Använder du discord och en fungerande mikrofon? Om ja, vad är ditt discord namn och discord tagg? Jag har en fungerande mikrofon och jag använder discord, min discord tagg är Zorren#3637

Kan du spela in?
Nej, men om jag skaffar inspelningsprogram då kan jag.

Vad kan du om plugins och i så fall vilka?
Jag har massor av kunskap kring plugins och konfiguration, stöter jag på problem i sådant så löser jag det oftast. Jag kan ett stort antal plugins, t.ex PermissionsEx, GroupManager, WorldGuard, Factions, Essentials, StaffPlus, SuperVanish, WorldEdit, HolographicDisplays.

Varför vill du bli staff på MultiPvP?
Jag vill bli staff på MultiPvP för att det är ett trevligt community där alla är glada och jag trivs där. Jag vill hjälpa till och arbeta med resten av staff teamet inom communityt för att bygga communityt större med tiden. Och förebygga hot, kränkningar eller andra hatkommentarer i chatter t.ex. Jag vill hjälpa till med plugins, hitta nya lösningar och ta del av vad resten av staff teamet kommer med för idéer. Jag vill ta del av idéer för att hitta på nya förslag och uppdatera communityt och servrarna däreftersom. Jag tar saker och ting på allvar och menar det jag säger, då menar jag att servern ska vara trygg och alla ska kunna spela där utan att känna sig pressade på något sätt. Och just därför är jag allvarlig när det gäller kränkningar och bråk.

Hur många MultiPvP staff medlems ansökningar har du gjort tidigare?
Minns inte exakt men kanske 4 eller 5, har hoppat lite till och från, därmed p.g.a oseriöst beteende hos både mig och gamla staff medlemmar.

När gjorde du din senaste ansökan på MultiPvP?
Minns inte när jag gjorde min senaste.

Om någon säger att du är en dålig staff, hur reagerar du på detta?
Jag tar det på allvar såklart och frågar vad jag gjort som var fel enligt personens åsikt. Och sedan frågar jag också efter förbättringsförslag såklart, och därefter tänker på vad spelarna säger och tycker.

Vad vet du om MultiPvP?
Jag vet att Philip320 är grundare över communityt och bryr sig om sina spelare och personal.

Något annat vi borde veta?
Jag har diagnosen ADHD, men det är inget man behöver oroa sig över.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.