Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd Gunnar | Ansökan till servervakt (Pontus)

Gunnar

Mod
Personalmedlem
Mod
Whitelist Ansvarig
Jobb Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Meddelanden
60
Ratings
6
Poäng
8
Thread starter Staff #1
Användarnamn: Gunnar

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2004

Vad heter du på discord? sylox#5436

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar kommer jag bara kunna spela på eftermiddagar och kvällar. Ungefär 17-23 de flesta dagar men kan variera lite. På helger kan det variera lite mer men kommer fortfarande spela framförallt mitt på dagen och kvällar då jag är en kvällsmänniska.

Varför ska just du bli servervakt? Jag tycker jag borde bli servervakt eftersom jag har sett att de sker en del regelbrott och jag skulle vilja göra mitt bästa för att de ska sjunka. Jag är väldigt aktiv och mogen för min ålder. Jag kan se på saker från flera olika perspektiv och kommer kunna styra upp konflikter som uppstår pga omogenhet. Kommer även kunna styra upp de flesta konflikter och se till att ingen blir felaktigt behandlad av en annan spelare. RP är väldigt viktigt för mig och att man IC bara håller sig till RP. Detta är nånting jag vill att andra ska ta efter då jag anser att jag för ofta hör OOC ingame.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för jag ser mycket regelbrott i Multistaden och skulle verkligen vilja kunna hjälpa till för att se detta sjunka. Har spelat på Multistaden i ungefär 2 månader nu och skulle verkligen uppskatta att ha lite mer ansvar och för första gången någonsin själv kunna hjälpa till så att servern utvecklas positivt. Jag förstår att servervakter inte har jätte mycket ansvar men så länge jag kan hjälpa till och kunna ta bort lite vikt från staffsens axlar blir jag glad.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Ja, kanske min tredje dag i staden så gjorde jag ett regelbrott. Tror det var suntförnuft och powergaming. Hade inte läst reglerna än och var generellt ganska ny till RP

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej