Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd hello network | Whitelist ansökning [swiipe]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
14
Poäng
1
Thread starter #1
Användarnamn: hello network

Vad är din steam profil länk? hello network 1068339445

Vad är ditt namn i verkligheten? emil

Vad är ditt discord namn? Network19#7166

Vad är ditt födelsedatum? 22 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. hej jag heter emil. jag är 180 cm lång jag gillar bilar och gilla även och jobba med dom mitt dröm jobb är att jobba som falk jag har aldrig hamnat i fängelset och följer lagen jag är en trevlig person och följer lagen.
jag är född i ett litet hus som ligger på landet där har jag lärt mig väldigt mycket om bilar och djur.
vet hur man lagar bilar och det kommer göra stor nytta när jag kommer burga jobba med falk.

Varför ska just du bli whitelistad? jag vill bli whitelistad för att jag kommer kunna bidra med en speciell karaktär. ger alla en chans att bli vän men mig,
mitt namn är emil, är riktigt bra på bilar och vill gärna jobba som falk är vänlig med alla och hjälper folk när dom behöver det.
om jag blir whitelistad så får jag så mycket mer möjligheter och det gillar jag ;)

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill bli whitelistad för att det här är min favorit server och då kan jag jobba med falk som är mitt favvo jobb har en vän som är whitelistad på denna server och vill också det för det blir mycket roligare för då kan man jobba med mer jobb

Hur många timmar har du på FiveM? typ 40 timmar

Hur hittade du Multistaden? min vän tipsa mig om multistaden så jag prova och det är nu min favvo server

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? ja 3 gånger 2 gång av misstag och den andra hände det en sak men har lärt mig av mina misstag

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag spelar bara multistaden och älskar denna värd

Status
Ej öppet för ytterligare svar.