Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Väntar på intervju Henningcool1 | Ansök till whitelist ansvarig

Meddelanden
37
Ratings
3
Poäng
8
Thread starter #1
Användarnamn: Henningcool1

Vad är ditt namn i verkligheten? Henning

Hur gammal är du? 2006-01-23

Vad heter du på discord? Henning#3189

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? Hela tiden jag kan

Hur aktiv är du i discorden? Ifall jag kollar på min telefon så blir det väll 18 timmar per dag och på dator 15 timmar. Fast jag håller på att jobbar/sommar jobbar nästan varje dag men jag brukar kolla mycket mobilen

Varför vill du bli whitelist ansvarig? För jag vill hjälpa servern och just nu finns det ej så mycket whitelist ansvariga. Och jag vill hjälpa ägarn Philip för kanske en dag vi kan sätta på whitelist och det blir mer rpare och allt och det vill jag hjälpa till med! Jag ser många som säger @staffs @whitelist ansvariga sitter i väntrum! Om det vill jag förändra jag vill kunna hjälpa så många som jag kan och göra intervjuer och kolla här på hemsidan! Jag vill liksom hjälpa servern! Så att den kommer högt!

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? För jag kommer som sagt vara aktiv mycket på telefonen och kolla här på hemsidan mycket på whitelist ansökningar. Och jag kommer svara på alla pm om folk som vill att jag ska kolla på ansökningar och just jag har ju igång aktiv så jag har ej igång stör ej för jag vill ha masa pm för jag vill hjälpa alla. För någon dag kommer servern blir wl och innan des vill jag göra så att det blir mer whitelist Madeleine spelare på multistaden RP

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Senast ändrad:

Sebbe

Support
Personalmedlem
Support
WL-Ansvarig
Meddelanden
107
Ratings
7
Poäng
18
Staff #2
Tror du skulle behöva utveckla en del. Speciellt varför du vill bli whitelistansvarig. Och varför just du ska bli whitelistansvarig.

AprimoX

Välkänd Medlem
Meddelanden
374
Ratings
37 1
Poäng
28
Kortfattat men tydligt, tycker det skulle vara bra med fler WL-ansvariga som har mycket tid att lägga ner åt just dessa uppgifter då folk ibland måste vänta på svar på sina ansökningar eller för att ta muntliga intervjuer!

Lycka till!

Mvh,
AprimoX