Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd HuggeFTWs Staff ansökan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
9
Ratings
1
Poäng
3
Thread starter #1
Vad är ditt nuvarande spelnamn?
Mitt nuvarande namn är HuggeFTW

Vad är dina gamla spelnamn?
palozz_mc

Vad är ditt namn i verkligheten?
Hugo

Ålder?
Jag är 15 år och fyller den 1 september

Vilken rank har du just nu?
Jag hade God på servern innen. Vet inte om det finns kvar dock

När brukar du oftast vara inne på MultiPvP?
Jag går ju i skolan så mellan 15:30 - 19:00 kan jag tänka mig om jag inte har mycket att göra. Eller andra planer

Har du någonsin blivit permanent eller temporärt bannad på servern?
Jag blev bannad för typ 5 eller 4 år sedan men blev unbannade

Vad är dina tidigare erfarenheter som staff?
Ja, jag har ju varit moderator på denna server ett antal gånger. Jag har själv ägt en server varit admin och del-ägare jag. Jag har väldigt lång erfarenhet med minecraft och har spelat på så många olika servrar.

Hur många timmar kan du vara inne varje dag totalt?
måndagar 1-6 h
tisdagar 1-6 h
onsdagar 1-6 h
torsdag 1-6 h
fredagar 1-7 h
lördag 1-7 h
söndag 1-7 h

Kan bli mer beroende på om jag har något planerat eller inte såklart

Vilken minecraft server spenderar du mest tid på?
Jag spelar mest med kompisar på privata servra men, det lär ju ändras när denna server öppnar :)

Använder du discord och en fungerande mikrofon? Om ja, vad är ditt discord namn och discord tagg?
HuggeFTW#0203

Kan du spela in?
Ja, jag kan spela in har både medal och OBS

Vad kan du om plugins och i så fall vilka?
Det var ju länge sedan jag höll på med det här men vi har ju alla Essentials plugins, Groupmanager, PermissionsEx, Worldedit, WorldGuard, Multiverse etc

Varför vill du bli staff på MultiPvP?
Jag är en trevlig person jag har ett vårdat språk I chatten jag kan bygga helt okej om det skulle behövas. Jag skulle aldrig använda mina permission till andra saker än vad jag ska använda dom till, då jag tycker det bara är onödigt och förstör för alla både mig och mina medspelare. Med så mycket erfarenhet inom minecraft har jag blivit ganska bra på att se vad som är naturligt och inte (Alltså hackers). Och jag skulle gärna hjälpa multipvp så mycket jag kan. Jag är inte bäst på plugins och scripting men jag kan försöka iaf. Jag kan commands inom World edit,essentials och World Guard och många mer jag har ägt en server själv så jag vet vad jag ska göra som moderator. Jag har spelat minecraft sen 2011 och jag kan bygga mycket med redstone så jag skulle kunna skapa maskiner åt er. Jag kan en del Commands i commandblock som skulle kunna vara till hjälp någon gång. Men framför allt kommer jag ta moderator rollen på allvar. Jag hjälper nya spelare med dom vanliga frågerna te.x hur får man pengar var köper man osv jag skulle hjälpa multipvp mot spammers jag skulle hjälpa nybörjare hur dom skulle börja att spela så att dom också får ha kul på denna servern. Det skulle vara väldigt kul att moderera på MultiPvP för att den är bra och rolig jag har varit mod på MultiPvP innan och jag kan väldigt många commands i chatten te.x socialspy kick teampban osv. Det är väll anledning antar jag, bara skriv om det behövs mer.

Hur många MultiPvP staff medlems ansökningar har du gjort tidigare?
3 - 4 ksk inte säker

När gjorde du din senaste ansökan på MultiPvP?
2014 ksk?

Om någon säger att du är en dålig staff, hur reagerar du på detta?
Det brors ju väldigt mycket på vem som säger det och hur, och med vilket sammanhang. Är det en högre uppsatt staff så hade jag velat få reda på vad jag gör för fel så jagh kan bättra mig. Men är det en person som bara skriker på mig för jag bannan hans kompis så hade jag nog inte brytt mig.

Vad vet du om MultiPvP?
Jag vet att det är en svensk server som har varit uppe och nere ofta, men att den har en stadig spelar bas med samma spelar som kommer tillbaka te.x mig :)). Jag vet att ni hade factions, kitpvp, minigames och annat back in the days. Vet inte om ni har det nu dock.

Något annat vi borde veta
Nej inget speciellt

Senast ändrad:
Meddelanden
15
Ratings
5 2
Poäng
3
Hej Hugo!
Tycker att din ansökan är helt Okej, Men skulle vilja se lite mer text i dina meningar.
Men det är tyvärr fullt i moderator teamet just nu.
Ska be våran staff-manager att kolla in din ansökan :)

Mvh Bl0cket!

Senast ändrad:
Meddelanden
277
Ratings
45 5
Poäng
28
Hej Hugo!
Jag har läst igenom din ansökning och anser att du har erfarenheter som staff och vet hur man reagerar i vissa situationer. Jag kommer återkomma när vi är i behov av en staff. :) Bra jobbat!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.