Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd Hyfalls | Whitelist ansökning [swiipe]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
2
Poäng
1
Thread starter #1
Användarnamn: Hyfalls

Vad är din steam profil länk? Har ingen, använder epic games. IsS127 på socialclub

Vad är ditt namn i verkligheten? Andres

Vad är ditt discord namn? Hyfalls#1849

Vad är ditt födelsedatum? 20 April 2004

Berätta om din karaktär. Andres Zonov, 21 år gammal

Min karaktär heter Andres Zonov. Hans far var med i en rysk kartell. Han ville inte lägga Andres i fara och tänkte att adoption var det bästa sättet då Andres var 2 år gammal.

Andres var en busig kille sen barn så det var väldigt svårt för han att leva med olika fosterfamiljer. Han avskydde skolan och skolkade regelbundet. Han slog andra barn i skolan och gick med i många street fights.

När han var 13 år gammal så bestämde han sig att rymma från sitt fosterfamilj. För att bo på gatorna så behövde han göra svåra val som att sälja knark och senare i livet så behövde han döda fiender. Han fick sitta inne för 2 år när han var 19 år gammal. Nu har han kommit ut och är osäker på hur livet kommer gå för honom.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har förut spelat roleplay på Arma 3 (2500+ timmar på Arma 3 RP) och kom ihåg att jag hade GTA på min Epic Games. Jag kommer bidra med bra rollspell i en fantastisk karaktär. Hoppas också på att min kompis (Leo) blir accepterad då kan vi båda bidra till en ännu bättre server!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har alltid velat spela i en Svenskt RP server. Tog den här chansen att ansöka till en whitelistad Svensk server då förväntar jag andra bra spelare med bra rollspel! :)

Hur många timmar har du på FiveM? 2 timmar (2500+ timmar på Arma 3 RP)

Hur hittade du Multistaden? Server lista

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken?

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.