Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Inaktiv ItzMehVidars Mod ansökan!

Blir jag Moderator eller inte?

• Nej!

Votes: 0 0.0%
  • Vet ej, xD

Votes: 0 0.0%

• Total voters
    1
Meddelanden
39
Poäng
6
Thread starter #1
Här är frågorna du bör använda när du ska ansöka till Moderator. Om du har några frågor om detta så kontakta oss

Vad är ditt spelnamn? - ItzMehVidar

Vad är dina gamla spelnamn? (Om du ändrat namn): Vidar2004w waljemoth ItzDoezaPvp

Vad är ditt namn i verkligenheten? - Jag heter Vidar

Ålder: 12 snart 13 fyller år 1 februari!

Vilken rank har du: (Om du inte har någon lämna denna blank.) Just nu har jag bara Captain Ranken.

När brukar du vara inne oftast? (Din tid): När jag går i skolan burkar jag vara inne nån stans mellan 16.00 - 20.00, när det är helg brukar jag vara inne 14.00 - 23.00

Har du någonsin blivit bannad eller tempbannad på servern?: Ja jag har blivit Tempbannad för att jag har bråkat med staffs om att min kompis blivit bannad för ingenting.

Vad är dina tidigare erfarenheter om Moderator?: (Lämna den här blank om du inte har det) Jag har varit Moderator på några andra servrar där jag b.la har bannat hackers, satt nya och bättre regler och hjälpt de nya som kommer in på servern. Jag är också väldigt social så oftast innan jag bannar någon addar jag den på skype och förklarar varför han kommer bli bannad och då minskar man även att folk blir bannade i onödan. På de servrarna jag varit mod på så har de haft bukkit commands så jag kan typ alla kommandon, t.ex /fly, /gamemode, /Weather, /enchant, /kill, /tempban, /kick och mycket mer. :D

Hur många timmar kan du totalt vara inne varje dag? Det beror på från dag till dag men oftast så kan jag vara inne typ 3h varje dag. Jag går på fotboll så vissa dagar kanske jag inte har möjligheten att vara inne på Mp.

Vilken Minecraft Server spenderar du mest tid på? Just nu lägger jag ner mest tid på Multipvp men jag spelar även på Hypixel fast inte lika mycket.

Vilken delserver på MultiPvP spenderar du mest tid på? - Just nu spelar jag och mina kompisar tyo hela tiden på kitpvp, men vi brukar köra hide n seek ute i hub xD

Använder du TeamSpeak och en mikrofon? - Ja jag använder TS brukar t.om sitta i multis ts och snacka med lite random folk. jag har en mikrofon som sitter på mitt headset (SteelSeries siberiav2)

Kan du spela in? - Ja jag kan spela in och jag live streama också, när jag spelar in använder jag obs (Open Broadcaster Software)

Varför vill du vara personal på MultiPvP?: Jag vill vara staff på Multipvp eftersom jag är väldigt bra på att hitta hackers. Förra året så brukade jag hacka väldigt mycket på hypixel så jag ser typ direkt om någon hackar. Jag vill också vara mod för att försöka dra igång fler event så det blir ännu roligare på multipvp. Om jag blir mod kommer jag också sitta mycket i Ts och snacka med andra mods, om någon tycker något behöver förändras så får vi diskutera det och sedan komma fram till ett svar. Jag gillar också att bygga i Creative, så om jag bygger något coolt så kan ni kopiera in det i pvpn. Jag kan också hjälpa till och ändra mappen från snö till gräs när det blir vår. Det är skönt att ha möjlighet att muta någon om den skriver olämpliga saker i chatten om inte någon annan mod är inne. Men vem vill liksom inte vara mod på multipvp ;)

Hur många MultiPvP Personal Ansökningar har du gjort tidigare? - Jag har gjort några stycken typ 3st men har ej fått något svar på de första och den senaste ångrar jag xD

När gjorde du din senaste ansökan på MultiPvP? - För 3dagar sen tror jag.

Om någon säger att du är en jätte dålig Moderator, hur reagerar du på detta? (Var ärlig) - Jag skulle inte bli sur eller ledsen, jag skulle först frågat personen varför jag var jättedålig och vad jag skulle kunna göra för att bli en bättre mod, om personen inte svarar skulle jag be hen att gå in på ts elr skype så vi kan ta ett snack om vad hen sagt till mig.

Vad vet du om MultiPvP? - Jag vet att multipvp ägs av philip och william, de har kämpat för multipvp i många år och nu kämpar alla mods, builders, coowners, headmods och admins för att få tillbaka servern efter alla raidar. Nyligen så blev servern raidad och multipvp blev tillbaka ställd 3 månader typ. Men de som spelar på multi vet att det är en grymt bra server (Sveriges bästa kitpvp) och att alla staffs är grymt bra och försöker få tillbaka gamla MultiPvP :)
Något annat vi borde veta? - Jag bor i Stockholm och jag försöker få in alla mina vänner på multipvp :D
Tack för att ni har läst hela min ansökan ;)

Tack för att du ansöker, ha en bra dag! Tack Detsamma.