Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd JagHeterIsak | Ansökan till staff [Philip]

Stödjer du den sökande?

• Total voters
    8
  • Denna enkät kommer att stänga: .

Abdi

Mod
Personalmedlem
Mod
WL-Ansvarig
Meddelanden
50
Ratings
7
Poäng
8
Thread starter Staff #1
Användarnamn: JagHeterIsak

Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad heter du på discord? JagHeterIsak#0161

Ange ditt födelsedatum 23 September 2003

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Nu under sommarlovet så kommer jag oftast vara aktiv mellan 13-03. Men jag kan absolut vara vaken längre om det behövs.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle nu satsa på serverns utveckling och så att andra får en bra rp upplevelse. Jag kommer priotera staff arbetet före min egna rp. Jag kommer hjälpa till så att det blir bra scenarion och rp. Jag kommer banna/kicka folk som inte kan bete sig eller bara vill förstöra. Jag har märkt att det är folk som inte kan bete sig och håller på och RDMar samt VDMar. Powergaming händer också ofta. Jag är bara servervakt just nu så jag kan inte banna folk som håller på. När man kickar de så kommer de tillbaka och gör samma sak igen oftast. Jag har märkt att på sistone så finns det inte många staffs inne på kvällen/natten och då anser jag att jag kan hjälpa till med reports och noclipa runt i staden, även specca runt. Jag kommer Såklart även göra det under dagen. På discord servern så kommer jag ta support och tickets samt wl intervjuer. Jag hade prioriterat reports istället för min egna rp. När jag ska reda ut ett scenario så är jag alltid opartisk och lyssnar på båda sidorna och försöker reda ut det på bästa vis. Jag gör inga återgärder innan jag har bevis/sätt det själv. Jag kommer specca stora scenarion som gängkrig men även bankrån och butiksrån när det finns tillräckligt många poliser på plats. Jag är en glad och hjälpsam person så jag kommer sprida glädje, positivitet och jag är även pratsam så jag är inte direkt rädd att prata med folk. Om det är någon staff som behöver hjälp med bedöming om något som har hänt så ställer jag alltid upp. Det gäller även när spelare också behöver hjälp, jag kommer försöka hjälpa de så mycket som jag kan. Jag har ju två skärmar så det kommer underlätta mitt arbete då jag kan ha discord uppe på ena skärmen och spelet på andra. Jag är väldigt aktiv så kommer gå och på varje ''vättig'' report. ''Vättig'' menar jag med att man inte bara skriver kom eller en punkt. Om någon skriver kom så kommer jag alltid checka av med de och se vad de vill ha hjälp med. Som sagt är jag väldigt aktiv ingame och om jag inte är hemma så kommer jag ändå kolla forumet och tickets via min telefon och svara och försöka hjälpa de så gott de går. Jag kommer alltid checka så att reporten stämmer och att man inte utnyttjar den för att få ress. Tex om man blir rånad och om man inte gör som de vill och blir skjuten så är det ett giltigt scenario och inte RDM som de kanske skriver i report. Jag kommer tpa och höra båda sidornas histora och om bevis finns så kommer det hjälpa extremt mycket. Jag kommer reda ut sitiationen opartiskt och jag kommer motivera mitt beslut så båda sidorna förstår. Jag skulle noclipat runt i staden och DVat bort bilar för att minska onödigt lagg och onödiga trafikolyckor för att folk bara lämnar bilarna mitt i vägen. Jag skulle inte använda mina staffkommandon för att hjälpa mina vänner bara för att det kanske dog av något onödigt tex råka trilla ner för en bro. Om någon förlorar något värdefullt såsom en pistol så hade jag inte bara gett dem en utan bevis, det kommer krävas starka bevis för att få tillbaka den. Om det nu kommer in en moddare på server så kommer jag göra allt jag kan för att försöka få bort honom/henne. Jag kommer specca runt tillsammans med andra staffs och försöka hitta moddaren.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Ja, jag har varit staff här innan och tyckte att det fungerade bra.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja, jag har varit servervakt på denna staden ett bra tag och även staff innan.

Vad kan du om skripts? Inget, men är öppen för att lära mig.

Varför vill du bli staff? Jag jobbar inom polisen just nu och är då med om mycket RDM och VDM emot oss poliser samt powergaming t.ex. efter bankrån. Det är lite svårt för staff som speccar sådana scenarion att se allt som händer då hade det underlättat att det fanns någon staff på plats som ser det mer ''in action''. Då vill jag kunna vara på plats och kunna ta lösa det med ban eller varning eller bara helt enkelt reda ut det, opartiskt då såklart. Jag anser att jag kan hjälpa servern med att rensa bort personer som inte kan reglerna. Jag är ärlig och väldigt hjälpsam som person som förstår andras problem osv. Jag har velat specca runt och även åka på reports som servervakt när jag inte har något att göra men får inte det ju. Servern växer och växer och då tycker jag att fler Staffs behövs för att alla staffs kan inte vara inne samtidigt. Jag vet hur man tar en diskussion seriöst. Jag ser att det kommer många reports som skriver dagligen. Det finns olösta reports och jag anser att jag kan hjälpa de. Jag vill att alla spelare ska få en bra spelupplevelse här på multistaden och då kommer jag hjälpa de som behöver hjälp i discord och ingame. Jag kommer också specca runt så att allt går rätt till vid scenarion så alla har kul. Jag kommer vilja jobba mig uppåt vilket är en sak som kommer driva mig framåt i staffarbete. Jag vill också försöka hjälpa till att utveckla servern med att förbättra ryktet om servern som redan är bra. Desto fler som blir glada och får hjälp desto fler kommer rekomendera servern för sina vänner som antagligen också kommer börja spela på den. Man ska se nöjda spelare som investering, desto nöjda fler spelare desto fler kommer bli rekomenderade. Jag vill underlätta för de högre uppsatta staffsen så de slipper ta reports, tickets, banöverklagan osv. Om jag nu blir mod så skulle jag vilja jobba mig till att bli något extra t.ex. Servervakt ansvarig eller Jobb ansvarig osv. Jag tycker att det är kul att ha något att sträva efter och då få mer motivation. Jag vill försöka sträva efter så många nöjda spelare som möjligt och då få ett Tack tillbaka och höra att de är glada på rösten. Det ger en motivation till att jobba vidare och sträva efter fler nöjda personer.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan server.

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Absolut.

Senast ändrad:

Virket

Sr.Admin
Personalmedlem
Sr.Admin
Staff Ansvarig
Meddelanden
462
Ratings
36 2
Poäng
28
Admin #4
Fin ansökan, finns visa saker du kan utveckla som t.ex Hur du skulle hantera vissa scenarion!

Lycka till:Kiss:

Abdi

Mod
Personalmedlem
Mod
WL-Ansvarig
Meddelanden
50
Ratings
7
Poäng
8
Thread starter Staff #7
Fin ansökan, finns visa saker du kan utveckla som t.ex Hur du skulle hantera vissa scenarion!

Lycka till:Kiss:
Tack! Jag har ändrat det nu, tack för tipset!

Dumle

Head-Mod
Personalmedlem
Head-Mod
WL-Ansvarig
Meddelanden
178
Ratings
13
Poäng
18
Staff #9
Riktigt snygg och välutvecklad ansökan! Hoppas på att få se dig som staff inom kort ;)

DeGGi

Mod
Personalmedlem
Mod
WL-Ansvarig
Meddelanden
58
Ratings
5
Poäng
8
Staff #17
Väldigt fint skrivet, tror att du hade passat väldigt bra som staff!

Mvh
DeGGi