Välkommen till MultiPvP | Multistaden

Play.MultiPvP.se ● Multistaden.se

Register Logga in

Godkänd Kalle Jackobsson | Whitelist ansökning[Erkan]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
7
Poäng
1
Thread starter #1
Användarnamn: Kalle Jackobsson

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198849148174/

Vad är ditt namn i verkligheten? Karl Göransson

Vad är ditt discord namn? Kalle#9401

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juni 2006

Berätta om din karaktär. han är 25 år gammal och heter Kalle Jakobsson har jobbat som polis i många andra städer och gillar att träna han gillar även att träna han har jobbat som Securitas och brandman och som Falck även som polis när han växte upp så hade han det lätt i skolan hans föräldrar var normal rika inte jätte mycket rika men lagom/mellan han har lätt med barn han är även social men gillar även att va ensam han är har även lätt med barn och är lugn och blir inte lätt arg hans intressen är att spela fotboll och träna

Varför ska just du bli whitelistad? jag gör folk glada samt att jag är positiv och gillar att hjälpa folk som har problem med skare även spelar seriöst och bra rp när jag väll spelar så lallar jag inte utan kör mitt jobb och och är positiv gillar att sitta med folk i olika kanaler och jag sitter med vem som helst och bryr sig inte hur man låter och om man har någon speciell barkund och liknande även om dom är från något annat land eller någon sjukdom

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för den värkar bra och det är ofta folk inne så man inte spelar själv hela tiden och har varit wl förut

Hur många timmar har du på FiveM? 356 timmar

Hur hittade du Multistaden? såg den på Sverige servrar på fivem och sätt det nu jätte länge och har alltid varit folk inne och nu bestämde jag mig för att joina den

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? ja

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? ja polismyndigheten men det är inte en rp server utan en fivepd server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.